יום שני, 3 באוגוסט 2020

אין כמו חיבוק - לבריאות הנפשית והגופנית! ט"ו באב בפתח, ו"המרכז הישראלי לריהוט" ממליץ להתחבק בכל הזדמנות: חיבוק בוקר לבבי, חיבוק תמיכה בצהריים או חיבוק רומנטי של ערב, בכורסה זוגית מפנקת

ט"ו באב בפתח ונילי בוסאני, מנהלת קניוני "המרכז הישראלי לריהוט" ממליצה להתחבק בכל הזדמנות: חיבוק בוקר לבבי, חיבוק תמיכה בצהריים או חיבוק רומנטי של ערב, בכורסה זוגית מפנקת. כי אין כמו חיבוק טוב לתרומה לבריאות הנפשית והגופנית!


קרדיט צילום – המרכז הישראלי לריהוט
לא לצחוק, זה גם מוכח במחקרים רבים: מסתבר שחיבוק טוב משחרר בגוף הורמונים התורמים לבריאות הנפשית והפיזית שלנו, מאחר ויש להם השפעה מרגיעה על הגוף. ההורמונים – ובהם גם האוקסיטוצין (המכונה "הורמון האהבה") גם מסייעים במניעת תחושות של חרדה, ניכור וכעס. מתוצאות מחקרים שונים שבוצעו במהלך השנים עולה ש"חיבוק טוב" תורם גם לחוסן הגופני: אנשים שזכו להיות מחובקים התמודדו טוב יותר עם מחלות שונות.
במרכז הישראלי לריהוט תוכלו למצוא כורסאות וספות זוגיות, Love Seat וערסלים זוגיים מעוצבים, נוחים ומפנקים, שיספקו המון רגעים והזדמנויות שיזכירו לכם להתחבק!
קניוני "המרכז הישראלי לריהוט" בראשל"צ ובאשדוד מאגדים - תחת קורת גג אחת - כ-70 חנויות ריהוט בתחומים שונים ובהם: מערכות ישיבה, ספות, כורסאות, ארונות, חדרי שינה, פינות אוכל, חדרי ילדים, טפטים, פרקטים, וילונות, ריהוט גן ועוד.
המרכז הישראלי לריהוט:
סניף ראשון לציון: רח' משה לוי 10 , קומות ב' ו-ג'.
סניף אשדוד: רח' הבושם 7, מנרב סנטר, אזה"ת אשדוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה