יום שני, 1 ביוני 2020

הגוף זקוק לריענון? " Neta רוקחות מהטבע" מציגה את "לי-בר-אפ" –לסיוע בריענון הגוף ובהמרצת תהליכי ניקוי

הרפואה הטבעית טוענת שמערכת ניקוי הרעלים בגופנו חיונית לתפקודו התקין  ושעם הזמן, היא עלולה להיחלש כתוצאה מלחץ ומתח נפשי, אכילת מזון לא בריא, נטילת תרופות באופן קבוע ועוד.
חברת " Neta- רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא, מציעה להיעזר ב"לי-בר-אפ"– תמצית מצמחי שן ארי, גדילן מצוי, ארטישוק, קלנדולה, כורכום, ליקוריץ (שוש קירח) וזנגביל (ג'ינג'ר) - שעל פי הרפואה הטבעית והמסורתית, מסייעים לריענון הגוף ולהמרצת תהליכי ניקויו מפסולת ורעלים.

הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין, מוסיפה: "במהלך תקופת הריענון והניקוי, חשוב לשמור על צריכת מים ו/או תה ירוק בכמות מספקת (1.5-2 ליטר ליום). כמו כן, מומלץ להגביר צריכה של ירקות ירוקים, ולשלב בארוחות אורז ושעועית מאש. בתום תקופת הניקוי ניתן להחזיר לתפריט סוגי אוכל שונים, תוך הקשבה לגוף. בהחלט ייתכן שתגלו שכעת הגוף שלכם מעדיף דברים אחרים, וכדאי להקשיב לו".


תוסף התזונה לי-בר-אפ, מאפשר לי בתקופה כל כך לחוצה מכל הבחינות לנקות את גופי מפסולת ורעלים, ופשוט להתרענן פנימה מכל אותם מזיקים, בהחלט חשוב להקשיב לגופנו ולתת לו מקום של כבוד בכל הלחץ המתמשך שאנו עוברים, זמן להאט להקשיב לשנות הרגלי אכילה, ופשוט לנקות את הגוף, חשוב לעשות את זה מידי פעם לכולנו, ועם מגוון צמחי המרפא שיש בתוסף התזונה לי-בר-אפ,אני בהחלט רגועה שהניקוי יתבצע כמו שצריך.

התכשיר בעל תו תקן  GMP ,מיוצר בישראל.
כשר: בד"ץ מהדרין הרב רובין.
מחיר מומלץ: 176 ש"ח למארז של 3 בקבוקים (150 מ"ל) , 129 ש"ח לאריזה של 90 כמוסות.
להשיג בבתי טבע, בתי מרקחת פרטיים ובאתר : http://www.netapharm.co.il/
קרדיט צילום: נטע רוקחות מהטבע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה