יום שלישי, 17 בדצמבר 2019

לרגל יום המורה, מציע סטודיו "אהבה קטנה" מתנות מקסימות למורה, עליהן אפשר להוסיף שם, כיתוב אישי ועוד..

לרגל יום המורה החל ב-19.12.2019, מציע סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב ובייצור מתנות עם אמירה אישית, מתנות מקסימות למורות ולמורים, עליהן אפשר להוסיף שם, ברכה, כיתוב אישי או משפט השראה. את המתנות מזמינים באתר https://ahavaktana.co.il, ומקבלים בנוחות הביתה או לכתובת שמציינים.

חשוב מאוד להעריך ולהוקיר את המורים על תרומתם לילדים, ותשומת לב קטנה עושה הבדל גדול, בזכות המתנות עם האמירה האישית של סטודיו אהבה קטנה גם תביעו הערכה למורים היקרים, וגם תשאר להם מזכרת נהדרת עם זכרון קסום ומיוחד, מתנה עם כיתוב אישי בהחלט עושה את ההבדל בלב, והשילוב של יופי עם איכות מאפיין את המתנות המקסימות של סטודיו אהבה קטנה, מתנות שכל אחד ישמח לקבל, מנסיון שלי אני ממש ממליצה על הזמנת מתנות דרך האתר שלהם, מבטיחה שתהיו מרוצים מאוד.

באתר מוצעים מגוון דוגמאות למשפטי השראה, בהם: כל מה שילד צריך - זה מבוגר אחד שיאמין בו, מורה טוב הוא כמו מגדלור – מאיר את הדרך לאחרים.
מחברת ספירלה אישית בדוגמאות שונות:

על הכריכה (קשה או רכה), ניתן להוסיף שם, כיתוב או משפט השראה מיוחד. באתר אפשר לראות מגוון רעיונות למשפטים. גודל המחברת -  5A, 70 דף, שורות או חלק, מחיר: 28 – 35 ש"ח (תלוי בסוג הכריכה). 
פד לעכברמוצע במגוון דוגמאות של איורים מקסימים לבחירה, אפשר להוסיף עליו שם, כיתוב אישי או משפט השראה. גודל – 18X 21 ס"מ. מחיר: 19.50 ₪.
מטען נייד מעוצב עם מראה, בדוגמאות שונות,

ניתן להוסיף שם, כיתוב או משפט. גודל 8.5 X 8.5 ס"מ. קיבולת 4000mAh.. עוצמת טעינה 1A.2/5VD.. נפתח למראה אישית. למטען מצורף כבל .USB ניתן לטעינה בחיבור למחשב, או למטען בעל יציאת USB סטנדרטית. מחיר: 120 ש"ח.
בקבוק תרמי איכותי, 500 מ"ל,

בדוגמאות שונות. ניתן להוסיף שם, כיתוב או משפט. עשוי נירוסטה, עם שכבה כפולה לשמירת חום וקור. באישור מכון התקנים. מחיר: 76 ש"ח.
קופסת אחסון אישית ומעוצבת, בקוטר 22 ס"מ, בדוגמאות שונות, ניתן להוסיף שם, כיתוב או משפט. אריזת מתכת בגימור וינטג'. התווית מודפסת על ויניל איכותי ועמיד. מחיר: 47 ש"ח.
סטודיו "אהבה קטנה" מציע מגוון של מתנות מיוחדות עם אמירה אישית, בתחומים שונים: מטבח, בית ספר, ילדים, עיצוב הבית, מארזי לידה ועוד. כל הפריטים מיוצרים רק לאחר הזמנתם, לכל פריט אפשר להוסיף שם, ברכה אישית או משפט השראה (בהתאם למוצר).
באתר מוצעים מגוון דוגמאות למשפטי השראה: כדי ללמד ילדים קטנים צריך לב גדול , כל מה שילד צריך - זה מבוגר אחד שיאמין בו , מורה טוב הוא כמו מגדלור – מאיר את הדרך לאחרים , כל יום הוא הזדמנות חדשה, תודה על כל הטוב, ועוד.
להשיג באתר חנות "אהבה קטנה": https://ahavaktana.co.il
"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות.
קרדיט צילום – אילה ג'רפין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה