יום שני, 30 בדצמבר 2019

זמן קריאה לילדים - הבשורה של אבא מאת ברוריה אלגרבלי...

בספרה החדש "הבשורה של אבא" ברוריה אלגרבלי מלמדת את הילדים שיש בחיים משברים, כמו פיטורי אחד מההורים,ובעזרת הסיפור גם הילדים וגם ההורים רואים שאפשר להתמודד עם קשיים ולשנות את זוית הראייה לגביהם, הספר ממש מצויין ומאוד תורם בכך שכדאי לראות בחיים את החצי כוס המלאה, מאוד אהבתי את הדיאלוג של הילדים עם הוריהם בסיפור, וזהו בהחלט כלי לחיים להתמודדות עם משברים במשפחה ואירועים שאינם צפויים שמגיעים לחיינו. 


אַבָּא הִתְהַלֵּךְ בַּעֲצַלְתַּיִם וּכְמוֹ גָּרַר אֶת  רַגְלָיו לַשֻּׁלְחָן. הוּא הִתְיַשֵּׁב, הִבִּיט בַּצַּלַּחַת וְאָמַר: "יְלָדִים, פִּטְּרוּ אוֹתִי מֵהָעֲבוֹדָה. זֶה אוֹמֵר שֶׁלְּאַבָּא אֵין עֲבוֹדָה!" "אֵיזֶה כֵּיף!" קָפְצָה מֶשִׁי מִמְּקוֹמָהּ וְהִתְיַשְּׁבָה עַל בִּרְכָּיו. "עַכְשָׁו תִּהְיֶה כָּל הַזְּמַן אִתָּנוּ, תִּקַּח אוֹתָנוּ לְטִיּוּלִים כְּמוֹ אַבָּא שֶׁל רוֹעִי."
שבוע מתוח עבר על ביתם של שקד ושני, הם חשו כי משהו השתנה באווירה הנעימה ששררה בו עד כה, את הסיבה לתחושה זו, הבינו לאחר שאביהם בישר להם כי פוטר מעבודתו.
הספר "הבשורה של אבא" מנגיש נושא מעיק, אך אקטואלי, לילדים צעירים, דרך סיפור התמודדות, אמין, נוגע ללב ומתובל בהומור, ועם איורים מקסימים שאיירה אורלי רון, הספר פשוט נפלא לילדים והורים כאחד, וגם מתאים להביא למתנה ליום הולדת או להביא כמתנה לגן.
ברוריה אלגרבלי, ילידת טבריה, בעלת תואר שני בחקר המקרא מאוניברסיטת חיפה, עבדה כמורה מחנכת בכיתות הגיל הרך, לצד עיסוקה בהוראה, ברוריה עוסקת בכתיבת שירים וסיפורים לילדים ומבוגרים, זהו ספרה הראשון.
הספר: הבשורה של אבא
מאת: ברוריה אלגרבלי, איורים: אורלי רון
28 עמודים, 45 ש"ח
הוצאת אופיר ביכורים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה