יום חמישי, 8 באוגוסט 2024

חברת "מאמא מרי" מציעה לפנק את המשפחה והחברים עם כיסונים ביתיים מעולים, במילוי בשרי או פרווה הכיסונים, תוצרת כחול לבן, מבוססים על מתכונים מסורתיים יהודיים

חברת "מאמא מרי" (משנת 1993) מציעה לפנק את המשפחה והחברים עם כיסונים ביתיים מעולים במילוי בשרי או פרווה – מהם אפשר להכין מנות נהדרות  וטעימות כמו למשל כיסונים במילוי בשר הודו, או כיסונים במילוי דובדבנים. הכיסונים, תוצרת כחול לבן, מבוססים על מתכונים מסורתיים יהודיים.

רבים מאיתנו טעמו אצל חברים, שכנים או בטיולים בארץ או בחו"ל כיסונים טעימים, ולא תמיד אנו יודעים שאפשר להשיגם בארץ, באיכות ביתית מעולה. אז למה שלא נגוון ונעשיר את רפרטואר המאכלים שאנו מכינים – עם אותם מטעמים?

אז במיוחד למי שלא מכיר (וכמובן, למי שכבר מכיר) – מצאנו עבורכם את החברה, בהא הידיעה, שתחזור ותפגיש את בלוטות הטעם שלכם עם זכרונות קולינאריים נהדרים – כולל זכרונות שתוכלו ליצור מהרגע שתכינו כיסונים במטבח הביתי שלכם.

הכיסונים הטעימים של מאמא מרי, התקבלו אצלי לסקירה ומאוד הסתקרנתי לגבי הטעם שלהם, כי אני מאוד אוהבת כיסונים , ואני חייבת לציין לאחר שטעמתי, שהם ממש מופלאים בטעם, ובמרקם, וגם בגודל הרצוי, ההכנה מאוד פשוטה, ממלאים סיר במים, מרתיחים, ומוסיפים את הכיסונים ומבשלים כ-12 דקות,

לאחר מכן הקפצתי על מחבת עם שמן זית, הגשתי עם מרק עוף צח, ומעל פטרוזיליה קצוצה, פשוט טעם נהדר, ומדוייק, והנאה צרופה, ואני ממליצה מאוד, זה הזכיר לי טעם של פעם, של בישול יהודי במיטבו, ואני בטוחה שכל המשפחה תהנה מהמטעמים שתכינו עם הכיסונים הללו.

ל"מאמא מרי" עשרות סוגים של כיסונים, כשרים וטעימים, במילוי בשרי או פרווה – נהדרים כמנה עיקרית, כתוספת או כקינוח. כיסונים הם מאכל חובק עולם, המהווה פיתרון זמין, מהיר ואיכותי לאוכל אמיתי. הכיסונים של "מאמא מרי" מתאימים למגוון קהלים, כולל טבעונים, צמחונים, שומרי כשרות, משפחות, פודיז ולכל מי שמתגעגע לבישוליה של סבתא…

הכנת הכיסונים קלה: להרתיח מים ולבשל מספר דקות, לפי ההוראות. לסנן ולהגיש לפי טעמכם. כיסונים בשריים – עם רוטב או תיבול אהוב, במרק, מטוגנים או כל מתכון אהוב אחר. כיסונים במילוי דובדבנים אפשר להגיש כקינוח פרווה או חלבי – עם רוטב מתוק, גלידת וניל, קצפת, אבקת סוכר ועוד.

המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות קרית ים.

מחירים: כיסונים במילוי בשר: כ-29 ש"ח (משקל 800 גרם); כיסונים במילוי דובדבנים: כ- 22 ש"ח (משקל 400 גרם).

להשיג ברשתות המזון ובמעדניות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה