יום ראשון, 28 ביולי 2024

זמן קריאה – "ברגע אחד" מאת סוזן רדפרן….

הרומן "ברגע אחד" מאת סוזן רדפרן , מסוג ספרי הפרוזה, שנקראים בנשימה אחת, עד לסוף הסיפור, מדובר ברומן משפחתי עוצמתי ומרגש על הכוח לשרוד גם כשזה נראה בלתי אפשרי, על התקווה שמאפשרת לבחור להתגבר ולהמשיך הלאה גם שהחיים מסביב מתפרקים ומתרסקים לרסיסים.

ספר עם המון הבנה על כמה כח יש במיוחד שהחיים מזמנים לנו דברים בלתי צפויים, ולא יכולתי גם לדלג במחשבה על השבויים שלנו אשר נמצאים במקום של תופת, עם לקיחת החופש והזכויות הכי בסיסיות שלהם, ולמרות הכל ההשרדות והחיים הם מעל הכל, ואנשים מוצאים כוחות גם במקומות אשר נדמה שאיך אפשר עוד למצוא?, בהחלט ספר מעורר מחשבה, עם סיפור סוחף ומותח, בכתיבה קולחת ומעניינת.

המותחן הסוחף של הסופרת עטורת הפרסים סוזן רדפרן, זינק היישר לראש רשימות רבי המכר מייד עם צאתו לאור, תורגם לעשרות שפות וכבש את ליבם של קוראים בכל רחבי העולם

"הדמויות מתוארות ברגישות, וכך גם ההתאוששות שלהן. הסיום מלא תקווה."– Booklist

 תאונת דרכים אכזרית משליכה את פין מילר בת השש-עשרה יחד עם עוד עשרה בני משפחה וחברים לתהום. החלטות בלתי אפשרויות מתקבלות בקרב השורדים, החלטות שמותירות אותם בייסורי אבל וחרטה. כיצד יתמודדו עם ההשלכות של מעשיהם? עם האשמה שלא מרפה? וכיצד משפחה שהתפרקה לרסיסים תצליח להטליא מחדש את חייה המרוסקים?

ברגע אחד הוא סיפור ששובר את הלב ואז מאחה אותו, סיפור על אהבה, על משפחה ועל היכולת להמשיך הלאה גם כשזה נראה בלתי אפשרי.

סוזן רדפרן, היא סופרת עטורת פרסים, ונוסף על ששת הרומנים שכתבה היא גם אדריכלית המתמחה בעיצוב מגורים ומסחר רדפרן חיה עם בעלה וילדיה בלגונה ביץ' בקליפורניה והם מנהלים יחד שתי מסעדות משפחתיות.

349 עמודים מודפסים,  98 ש"ח, תרגום מאנגלית: רחל פן, מועד הוצאה לאור: יולי 2024

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה