יום חמישי, 9 במרץ 2023

זמן קריאה לילדים – אמיתי והחרוזים מאת ורד תורג'מן….

ספר הילדים אמיתי והחרוזים מאת ורד תורג'מן מעביר לילדים מסרים על התמודדות עם קושי, דרך הסיפור המקסים על אמיתי עוזרים גם להורים לגלות סבלנות וסובלנות כלפי ילדיהם ובעזרת תקשורת של העצמה והקניית בטחון ולמידה, הילדים יכולים להתנסות לבד, וגם אם הם נכשלים זה ממש לא נורא, מנסים שוב ומתמודדים, ודרך הסיפור והאיורים הצבעוניים של אבי כץ, קל להעביר את המסרים החשובים כל כך לבניית הבטחון להמשך הדרך.

"אֲמִתַּי וְהַחֲרוּזִים" הוּא סִפּוּר עַל יֶלֶד סַקְרָן הַמְּבַקֵּשׁ לְהָכִין שַׁרְשֶׁרֶת חֲרוּזִים. כְּשֶׁהוּא נִגָּשׁ לְאִמָּא כְּדֵי שֶׁתִּקְשֹׁר עֲבוּרוֹ אֶת הַשַּׁרְשֶׁרֶת, הִיא נֶאֱלֶצֶת לְהוֹצִיא חֲרוּזִים אֲחָדִים כְּדֵי לַעֲשׂוֹת קֶשֶׁר. בָּרֶקַע, אִישִׁיּוּתוֹ שֶׁל הַיֶּלֶד נִבְנֵית, הוּא מִתְמוֹדֵד עִם קְשָׁיִים, מְבַקֵּשׁ עֶזְרָה, אוּלָם לֹא מִתְיָאֵשׁ עַד שֶׁהוּא מְסַיֵּם אֶת הַיְּצִירָה. הַקֶּשֶׁר הֶהָדוּק בֵּינוֹ וּבֵין אִמּוֹ מַקְנֶה לוֹ בִּטָּחוֹן לְהַמְשִׁיךְ לְנַסּוֹת, בִּזְכוּת אַהֲבָתָהּ שֶׁל אִמּוֹ, סַבְלָנוּתָהּ, עִידוּדָהּ, נְתִינָתָהּ וְהַצָּבַת הַגְּבוּלוֹת שֶׁלָּהּ, שֶׁמְּחַזְּקִים אוֹתוֹ.

בַּסִּפּוּר מוֹפִיעִים אֵלֵמֶנְטִים לִמּוּדִיִּים חֲשׁוּבִים לַהִתְפַּתְּחוּת הָרִגְשִׁית וְהַקּוֹגְנִיטִיבִית שֶׁל יְלָדִים, וּבִכְלַל זֶה מִסְפָּרִים סוֹדְרִים, צְבָעִים, יַחֲסִיּוּת וּפִתְרוֹן קוֹנְפְלִיקְטִים – וְהַכֹּל בַּאֲוִירָה נְעִימָה וּמְהַנָּה.

קישור לרכישת הספר

הספר: אמיתי והחרוזים

מאת: ורד תורג'מן

איורים: אבי כץ

24 עמודים, 68 ש"ח

צמרת הוצאה לאור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה