יום שני, 13 באוגוסט 2018

Care Nutri משיקה את "N-MIG" פורמולה ייחודית הכוללת שילוב של צמחי מרפא המשפיעים על תדירות המיגרנה

מיגרנה היא מצב רפואי המתבטא בכאב ראש המאופיין בתחושת פולסים אינטנסיביים בקדמת הראש או בצדדיו, המלווה לעיתים גם בבחילות, רגישות לאור ולרעש, אני מכירה את תופעות המיגרנה מקרוב וזוכרת מילדותי איך אמא שלי הייתה סובלת מהכאבי הראש הנוראיים כתוצאה ממיגרנה חזקה במיוחד, שהיו משביתים אותה לכמה ימים, ואני כילדה צפיתי בסבלה, וזה בהחלט לא היה פשוט לראות אותה כל כך סובלת.
ועכשיו בשורה נהדרת לסובלים ממיגרנה מותג תוספי התזונה Nutri Care השיק פורמולה ייחודית: N-MIG – המכילה שילוב של  צמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים, ובהם ויטמיני B6 ו-B2, מגנזיום ציטראט, קואנזים Q10, בן חרצית, ג'ינג'ר ואשווגנדה.


הרוקח  של מותג תוספי התזונה Nutri Care  עומר פורת מסביר כי הסיבה המדויקת למיגרנה אינה ידועה, אולם יש הטוענים כי גורמים נוירו-וסקולריים כגון תהליכים דלקתיים גורמים לשינוי בזרימת הדם בכלי הדם במוח ומעודדים את התקפי המיגרנה. כמו כן נמצא כי טריגרים שונים עלולים לגרום למיגרנה, בהם שינויים הורמונליים, כמו זמן הווסת, גורמים רגשיים, כמו דיכאון, חרדה, והתרגשות; גורמים פיזיים כמו חוסר שינה ויציבה לא נכונה; רגישות לתרופות ולמזון, כמו אלכוהול, קפאין, גבינה צהובה, שוקולד ועוד, גורמים סביבתיים כמו חילופי עונות, חשיפה לריחות ולרעשים, ועוד. לדברי פורת, לפי הרפואה הטבעית ומחקרים שונים שנערכו לאורך השנים, נמצא כי צמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים מסוימים יכולים להשפיע על התדירות של התקפי המיגרנה, בעקבות השפעתם על הפחתת מתחים, הרפיית שרירים וכלי הדם ונוגדי דלקת.


הפורמולה מגיעה בכמוסות בשחרור מושהה.
כשרות: בד"ץ העדה החרדית.
מחיר לצרכן: 99.90 ₪ לאריזה של 30 כמוסות.
להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי מרקחת מובחרים.
המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה