יום שבת, 11 באוגוסט 2018

זמן קריאה לנוער - קייט האלופה חוץ ממתי שהיא לא מאת סוזי בקר....

חופש גדול זהו זמן נהדר להעסיק את הילדים גם בקריאה שמאוד מפתחת ותורמת, את הספר קייט האלופה (חוץ ממתי שהיא לא) שכתבה סוזי בקר יאהבו מאוד גם אלו שקראו את יומני החנונית ויומנו של חנון, זהו ספר קומיקס שממש כיף לקרוא.


קייט האלופה מצחיקה ומרגשת ופשוט מתגלגלים מצחוק בזמן הקריאה,
מתוך היומן שלי
אני טובה מאוד בציור.
רק לא בציור מציאותי. (ולא משנה מה גברת קטן אומרת)

אני אחות טובה מאוד.
חוץ ממתי שאני לא.

כלבים וילדים קטנים אוהבים אותי.
האם אצא בשלום ממה שקורה עם גברת קטן, עם אחותי הגדולה רובין ועם החברה-יריבה נורה?
(ברור שכן, עובדה שכתבתי את כל זה.)
כל הסיפור בפנים.
קייט האלופה ספר קומיקס מקסים לנוער בהחלט מתנה נהדרת לחגים שפתח, מתנה שממש תשמח את מי שיקבל אותה.
ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט: http://www.bookme.co.il
הספר: קייט האלופה (חוץ ממתי שהיא לא),  מאת:סוזי בקר
מחיר: 74 ש"ח, 272 עמודים
סוגה: נוער, כריכה קשה
הוצאת ספר לכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה