יום שישי, 17 באוגוסט 2018

זמן קריאה - "הסודות שלה" מאת בטי נעים...

בטי נעים  יושבת בקליניקה הטיפולית שלה ושומעת סיפורים, ומול עיניה עולות תמונות מעולמות לא־מוכרים, מחיים של אחרים, סודות נחשפים, מסכות מורדות... והכול מתנקז בסופו של דבר לנושא אחד — יחסים!.
בטי נעים היא מחברת הספר ״הכול אפשרי בקלות ובפשטות״ ,מדריך להעצמה עצמית, שעורר עניין רב עם צאתו לאור. את הספר "הסודות שלה", שבמרכזו חייהם של נשים וגברים סובבים על ציר היחסים והמין, היא בחרה לכתוב כרומן עם נגיעות ארוטיות המבוסס על מאות שיחות ששוחחה עם מטופלים שונים במרוצת השנים האחרונות.


לכל אחד מאיתנו יש דברים אישיים וחוויות לטוב ולרע שחווינו במהלך חיינו, חלק משחרור אמיתי זה גם לדבר עים מישהו שמבין אותנו, שמקשיב לסיפור שלנו ללא מקום שיפוטי וביקורת, בספרה הנפלא "הסודות שלה", ניתן ללמוד הרבה לאחר שקוראים אותו, הרומן מבוסס על מקרים של מטופלים שפנו לבטי עם סודות שהם מסתירים מהסביבה הקרובה ואצלה מצאו שקט פנימי, כשקוראים את "הסודות שלה", מרותקים לאורך כל הספר ונחשפים לסיפורים מאוד מעניינים , הנגיעות האירוטיות מוסיפות מאוד לספר, ולוקחות את הקורא למסע מרתק שהוא יכול בקלות לפגוש גם את עצמו.
״יום אחד בעודי יושבת באוטובוס התיישבה לידי בחורה בעלת שיער שחור מתולתל, מבנה גוף רזה, חייכנית מאוד, בעלת בטחון עצמי גבוה, ואפשר היה לראות זאת לפי צורת ההליכה שלה. היא הלכה כמו מלכת יופי, ממש כאילו היא צועדת על מסלול. ראיתי איך כל העיניים הופנו אליה עם כל צעד וצעד שלה. היא התיישבה לידי ואני כאילו הפסקתי לרגע לנשום, באותו הרגע עוד לא ידעתי שהבחורה הזאת תשנה את חיי מקצה לקצה... בעלי היה עסוק בעבודה, הוא אפילו לא שם לב למה שעובר עליי, כל מה שהטריד אותו היה שלא הצלחנו להביא ילדים. הוא לקח את זה מאוד קשה. הוא לא חשד בכלום, לא העלה על דעתו שאשתו בוגדת בו. שאשתו לעולם לא תחזור להיות הנערה עימה התחתן." (מתוך הספר)
בטי נעים?, בת 46 ואימא לארבעה?. בעלת תואר שני בלימודי היסטוריה וחינוך, מנטורית ליצירת שינוי חשיבה ותודעה. נטורופטית מוסמכת?. מורה ומטפלת בתטא הילינג?. בטי היא המפתחת של שיטת "הכל אפשרי בקלות ובפשטות" ליצירת שינוי והתפתחות אישית דרך אמונה. מודעות ואהבה עצמית. זהו ספרה השני.
הספר: "הסודות שלה"מאת: בטי נעים
עורך: אלישע בן-מרדכי
225 עמודים,  98 ש"ח
הוצאת אסטרולוג



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה