יום שישי, 17 באוגוסט 2018

מעבדות ים AHAVA ים המלח מציגה:CELEBRATE YOUR SKIN! סיבות למתנות לחג קולקציית המתנות 2018

אין כמו עונת החגים, המזמנת את העת לבלות בחיק המשפחה וחברים, לחגוג את קרנבל החיים, לשתף ולהעניק, לסובבים אותנו מתוך שלל המתנות המיוחדות מאת AHAVA! בכל מתנה – ברכה משלה, אני מאוד אוהבת את החגים וראש השנה בפתח, חג שמבשר לנו על זמן התחדשות ורעננות, שנה חדשה עם הזדמנויות חדשות, תקופת החגים גם מביאה איתה קניית מתנות לחג ולאנשים שאוהבים, והערכות של AHAVA בהחלט יכולות להיות פינוק אמיתי, אריזות צבעוניות ויפות ובעיקר איכות של מוצרים מפנקים לטיפוח הגוף והפנים.
ערכות הטיפוח לפנים, מתמקדות במאפייני העור ומעניקות פתרון בעזרת שגרת טיפוח יומיומית. המוצרים מבוססים על פורמולות ייחודיות הרשומות כפטנט כמו ה- Osmoterä הבלעדי של AHAVA - המכיל תמצית מינרלים מרוכזת המשיבה לעור לחות וחיוניות עם תוצאות נראות לעין.


ערכות הטיפוח לגוף משלבות מוצרים לטיפוח הגוף, הידיים והרגליים, ומכילים גם הם את תמצית ה-Osmoterä בשילוב תמציות בוטניות המעניקות לעור לחות, מגע רך ונעים, גמישות וחיוניות.
לקראת חגי תשרי גם אני התחדשתי במארז מפנק של מאוד אהבתי את הצבעוניות והנראות של המארז, מאוד יפה להניח על שידת התמרוקים גם כחלק מעיצוב יפה, המוצרים מאוד איכותיים ומשתלבים לי נהדר ביום יום כמוצרים שאני משתמשת בהם באופן קבוע, קרם ידיים, קרם רגליים וקרם גוף, והניחוח שלהם פשוט מדהים, ניחוח שרציתי רק להמשיך להריח עוד ועוד, תפנקו את האהובים שלכם ואת עצמכם באופן קבוע, כי תמיד חשוב לאהוב ולהרגיש נאהב ובזכות המתנה המיוחדת של AHAVA זה קורה.


5 מארזי מתנה מפנקים להעניק למשפחה, חברים ואהובים:
MINI BODY CELEBRATION

מארז שי עם שלושה מוצרים בגודל מיוחד, למישהו מיוחד. קרם ידיים בניחוח ים מרענן SEA-KISSED 40 מ"ל, תחליב גוף מינרלי 40 מ"ל, וג'ל רחצה מינרלי 40 מ"ל.
הברכה: Celebrate your skin and the small things in life
מחיר מומלץ לצרכן: 50 ₪
ESSENTIAL CELEBRATION  

מארז המשלב מוצרים מסדרת DEAD SEA WATER  -  תחליב גוף במהדורה מוגבלת 100 מ"ל, קרם ידיים במהדורה מוגבלת 100 מ"ל וקרם רגליים במהדורה מוגבלת 100 מ"ל. הסדרה מעניקה חווית טיפוח מפנקת המותירה את העור עתיר לחות, רך ומשיי למגע, חלק וזוהר מכף רגל ועד ראש.
הברכה: Celebrate your skin and fulfill essential dreams
מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪ 
PINK LOVE CELEBRATION 

מארז עם שלושת מוצרי הדגל מסדרת DEAD SEA WATER בניחוח מתוק וחושני של קקטוס ופלפל ורוד. תחליב גוף 250 מ"ל, קרם ידיים 100 מ"ל וג'ל הרחצה החדש בסדרה 200 מ"ל.
הברכה: Celebrate your skin and plenty of love 
מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪
VITAL BEAUTY CELEBRATION

מארז מפנק לטיפוח הפנים, המכיל את המוצרים הכי אהובים עליכן למראה עור בהיר, אחיד וקורן, מוגשים בתיק רחצה כסוף ומעוצב. קרם יום לעור רגיל עד יבש 50 מ"ל, קרם לילה מזין 15 מ"ל, המסכה המתקלפת על בסיס אצת דונליאלה בגודל מלא 125 מ"ל, ומסכת בד אייג' קונטרול לגוון עור אחיד ובהיר 17 גר'.  .
הברכה: Celebrate your skin and your inner beauty
מחיר מומלץ לצרכן: 249 ₪
TIMELESS BEAUTY CELEBRATION

ערכת טיפוח יוקרתית לפנים המשלבת את מוצר הדגל זוכה הפרסים Crystal Osmoter™ 30 מ"ל, יחד עם קרם יום ולילה 50 מ"ל כל אחד מסדרת UPLIFT למיצוק, הפחתת קמטים וזוהר, ובנוסף, מסכת בד לחיזוק ומיצוק העור 17 גר'.
הברכה: Celebrate your skin and good times
מחיר מומלץ לצרכן: 750 ₪
להשיג ברשת חנויות AHAVA, ברשת סופר-פארם, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ובבתי מרקחת נבחרים.
למידע נוסף, הצטרפו אלינו בדף הפייסבוק.

AHAVA  מעבדות ים המלח היא החברה המובילה בעולם בטיפוח מינרלי מים המלח.
AHAVA  משלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות יחד עם סגולות המינרלים מים המלח.
חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת כ-30 שנים בחקר המינרלים,
רשמה למעלה מ- 15 פטנטים בינלאומיים
ופרסמה מאמרים מדעיים חשובים אודות תרומתם המובהקת של המינרלים מים המלח לטיפוח העור.
האיכות הגבוהה והלא מתפשרת של המוצרים הקנו ל-AHAVA שם עולמי,ובקרב הישראליםAHAVA  היא המתנה המבוקשת ביותר לנוסעים  לחו"ל.

מוצרי AHAVA נמכרים בלמעלה מ- 40 מדינות, ברשתות מובילות ברחבי העולם
ובחנויות קונספט ייחודיות בבודפשט, ברלין, סינגפור ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה