יום חמישי, 16 באוגוסט 2018

מוצר חדש להדס - תמצית מרוכזת במיוחד של צמח הג'ינקו בילובה - הידוע כמסייע לשיפור הזיכרון והעירנות

הדס, משיקה תמצית יבשה, של צמח הג'ינקו בילובה - 60 כמוסות של 250 מג תמצית מדודה ומרוכזת, המכילות (כל אחת)  24% פלבנואידים גליקוזידים ו 6% טרפנים לקטונים, הם הרכיבים הטבעיים הפעילים של הצמח, נוגדי חמצון חזקים הידועים כמסייעים בשיפור הזיכרון והערנות.


לאחרונה כחלק מהתבגרות שלי אוטוטו חוגגת 51, אני ממש מאבדת את הזכרון, אני פתאום מנסה להזכר בדברים ולוקח לי זמן אני אנסה להשתמש בתמצית היבשה של צמח הג'ינקו בילובה, שחברת הדס משיקה בימים אלו, כבר שמעתי רבות על הסגולות של צמח הג'ינקו בילובה ואני בהחלט רוצה לראות את השיפור בזכרון שלי, ואני גם מאוד אוהבת את המוצרים של חברת הדס שמחדשת כל הזמן.
צמח הג'ינקו בילובה הנו  צמח מרפא המוכר ברפואה הסינית והעממית מזה אלפי שנים, לו מיוחסות תכונות בריאותיות רבות, כאשר המרכזיות בהן הינן יכולת שיפור הזיכרון, הריכוז והגברת הערנות.
תכונות אילו, נובעות מתרומתו של הצמח בשיפור ספיגת החמצן והגלוקוז במוח, המשפיע ישירות על היכולת הקוגניטיבית המוחית. במחקרים שונים נבחנה יעילותו של צמח הגינקו כחלק מטיפול בדמנציה ועד אלצהיימר ונמצא שהצמח מסייע בתמיכה ביכולות הקוגנטיביות.
בנוסף, הצמח מוכר וידוע בספרות העממית כמסייע בצמצום תופעות שונות כסחרחורות (ורטיגו) וטיניטון אוזניים -  רעש, צלצול או קול באוזן או בראש ללא גירוי חיצוני, על ידי הפחתת הסימפטומים והקלה משמעותית.
הדס, מציעה תמצית מרוכזת במיוחד של צמח הג'ינקו בילובה, ב60 כמוסות צמחוניות, במינון גבוה במיוחד, האטרקטיבי ביותר כיום על המדף, ברמת ריכוז חומר פעיל - למחיר, במינון מומלץ של 1 כמוסה ליום. 
המוצר, בכשרות בד"ץ בעל"ז, אינו מכיל אלרגניים כסויה, חיטה, חלב , קמח או סוכר. נטול חומרים משמרים וחומרי טעם וצבע.
את "ג'ינקו בילובה" של הדס, ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובתי המרקחת, במחיר של 109.9 ש"ח ל 60 כמוסות. מוצרי מותג הדס, מיוצרים לפי תקני איכות מחמירים וסטנדרט של חברת תרופות.
לפרטים נוספים: http://floris.co.il                     
                            

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה