יום רביעי, 8 באוגוסט 2018

זמן קריאה - "פגומות" ספרה החדש של מרטינה קול, מלכת ספרי הפשע הבריטית...

בשורה נפלאה לאוהבי ספרי המתח הספר "פגומות" , ספרה החדש של מרטינה קול מתורגם לעברית לראשונה ולא ברור איך עד היום לא תורגם לעברית אף ספר של מרטינה קול, "המלכה הבלתי מעורערת של סופרי המתח" (הגרדיאן) ו"הסופרת הבריטית המצליחה ביותר בימינו אחרי ג'יי קיי רולינג" (האינדיפנדנט).


22 הרומנים שכתבה עד כה נמכרו ביותר מ- 16 מיליון עותקים, ורבים מהם כיכבו בראש רשימות רבי המכר, ועכשיו גם הקוראים בישראל יכולים להנות מספר מתח משובח, עם עלילה מרתקת ומותחת.
הוצאת "קוראים" הרימה את הכפפה ותרגמה לראשונה את ספרה החדש "פגומות".
בקצב מסחרר ובסגנון ייחודי וקשוח, שהקנה לה תהילה, מגוללת מרטינה קול עלילה מרתקת עתירת תפניות והפתעות, שסופה מותיר את הקורא פעור פה, בהחלט אחד מהספרים שקוראים ברצף ומסתקרנים לאן העלילה מתפתחת, יש משהו בספרי מתח שגורם לי להשאר ערנית ומרותקת בקריאה והספר "פגומות" בהחלט ספר מתח מסחרר ומעניין.
רוצח סדרתי אכזר במיוחד בוחר בקורבנות חסרות ישע: תלמידות בית-ספר בשנות העשרה לחייהן, בזו אחר זו נעלמות הנערות, וגופותיהן המרוטשות, שעברו התעללות קשה, צצות כעבור זמן קצר בעיירה האנגלית הפסטורלית גרנטלי,החטיפות מטילות אימה על העיירה, וההורים המבועתים תובעים מהמשטרה ללכוד את הרוצח מיד.
את החקירה מנהלות שתי בלשיות: אנני קאר, בלשית מנוסה, וקייט בורוז, בלשית בכירה בדימוס, קייט, שנקראת אל הדגל כדי לסייע בפתרון התעלומה, היא בלשית שהייתה לאגדה בחייה וכבר הצליחה ללכוד בעבר רוצחים סדרתיים, נוסף לכל היא נשואה לגנגסטר מטיל אימה לשעבר (האומנם לשעבר?), שבנו הלא ידוע מופיע בחייהם עם שק של צרות.
בקצב מסחרר ובסגנון ייחודי וקשוח, שהקנה לה תהילה, מגוללת מרטינה קול עלילה מרתקת עתירת תפניות והפתעות, שסופה מותיר את הקורא פעור פה, פגומות נוגע בחרדות ההוריות העמוקות ביותר באופן שלא יותיר שום קורא אדיש, ועושה זאת ללא התייפייפות או העמדות פנים, כשמדובר ברצח של תלמידות בית ספר זה אירוע מאוד מטלטל ומפחיד, והיכולת של הסופרת המשובחת מרטינה קול להשאיר את הקורא במתח ובעניין, ועם סיפור שאינו פשוט, בהחלט אהבתי.
ספר המתח: "פגומות"    מאת: מרטינה קול
תרגום מאנגלית: שרית פרקול
הוצאת קוראים
כריכה רכה, 303 עמ', מחיר: 89 ₪.
להשיג ברשתות ובחנויות הספרים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה