יום חמישי, 30 באוגוסט 2018

ספר חדש: "כוכב הלב" ספר ילדים הפותח מעגל של נתינה בעולם מאת: מיכל מונקה

ספר הילדים החדש "כוכב הלב" מאת מיכל מונקה מספר את סיפורו של סקיי בנה, שבזכות מעשה טוב קיבל מזקנה מסתורית שרשרת קסם שעוזרת לקרב לבבות.
על השרשרת חרוט מצפן קסמים ולב הזוהר בחשיכה, הקוראים מוזמנים לענוד אותה עד שימצאו מישהו שזקוק לה יותר מהם ובכך לממש את סיפור המעשה בחייהם שלהם.

הספר המקסים "כוכב הלב", מלמד את הילדים מהי נדיבות ועזרה לאחר, שממש כדאי לעשות מעשים טובים מתוך נתינה ללא תנאים, וגם לדעת להעניק לאחרים משהו ששייך לנו, כי נתינה היא דבר מאוד חשוב, וברגע שממחישים לילדים באמצעות הסיפור של סקיי אז יש הבנה שהילדים יקחו אותה קדימה אל חייהם כבוגרים וזה רק יעזור להם בהמשך החיים, ההבנה כשנותנים בעצם מקבלים ומקבלים המון המון, ספר מקסים מאוד עם ערך מוסף שמתאים לכולם גם לילדים וגם להורים, הרבה אפשר ללמוד ממנו.
תקציר הספר:
"היה היה פעם ילד נדיב שחלק את ארוחתו עם אישה ענייה, וזו נתנה לו במתנה שרשרת עם כוכב שהפיץ זוהר מסתורי. עד מהרה גילה הילד שקיבל שרשרת קסמים, שיכולה להפגיש לבבות באשר הם. כאשר פגש יום אחד ילדה בודדה, הרגיש שהיא זקוקה לשרשרת יותר ממנו והעניק לה אותה במתנה. גם הילדה, כשבגרה, מצאה למי להעניק אותה... וכך התגלגלה השרשרת הלאה והלאה, עד לסוף המפתיע.
מהיום גם אתם, הקוראים, חלק מהסיפור הזה ומשרשרת הנתינה, המוצמדת לספר, אתם מוזמנים לענוד אותה – עד שתמצאו מישהו שזקוק לה יותר מכם, רק אתם תדעו למי לתת אותה ומתי, זה יכול לקחת ימים, ואולי שנים, אבל אם הזמן, תגלו כשנותנים, בעצם מקבלים".
כדי להמשיך את העברת השרשרת, פתחה מיכל מונקה קבוצה בפייסבוק ואינסטגרם תחת השם 
כוכב הלב- StarHeart שבה כל אחד מוזמן לשתף בסיפור שלו שבו עשה מעשה טוב בשביל מישהו אחר.
מעשר מהכנסות הספר ייתרמו לעמותת בית השנטי, בית זמני לנוער בסיכון.
על מיכל מונקה:
זה ספרה הראשון של מיכל מונקה, שנכתב בהשראת בנה סקיי.
מיכל, מעצבת אופנה בעלת מותג בגדי החופש רויאל ג'יפסי, טיילה ופעלה שנים רבות ברחבי העולם. מתגוררת כיום בקיסריה.
על ברוך ענבר:
ברוך ענבר הוא אנימטור ישראלי שעובד כיום בהוליווד, בין השאר מאייר לחברת פיקסאר.
יוסי גינסברג ("בחזרה מטואיצ'י") ממליץ: סיפור אגדה קלאסי שחודר מיד עמוק ללב הקוראים, קטנים כגדולים. שיתוף פעולה נדיר ומרגש עד דמעות בין אמא לבנה,כתוב בהידוק ובתבונה ומאויר ביד אמן. היופי הרב החבוי בספר מעיר משהו שנשכח במהות שלנו, הקוראים, ולפיכך זאת מתנה שלא תסולא בפז.
ספר ילדים "כוכב הלב"  הפותח מעגל של נתינה בעולם
מאת: מיכל מונקה
איור: ברוך ענבר
עריכה : עטרה אופק
כריכה קשה, 30 עמ', מחיר: 96 ₪.
הוצאת רויאל גיפסי, להשיג בחנויות הספרים המובחרות
לספר מצורפת שרשרת "כוכב הלב" הזוהרת בחושך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה