יום חמישי, 23 באוגוסט 2018

המותג קוויק משיק לקראת חגי תשרי , סדרת מוצרים לניקוי מהיר ויעיל...

המותג קוויק שמשווק ע"י ניאופרם משיק לקראת חגי תשרי סדרת מוצרים נהדרת ואיכותית לניקוי מהיר ויעיל, המוצרים בהחלט מהווים פתרון אופטימלי לניקוי מהיר ונוח.
אני מאוד אוהבת מוצרים שעושים את החיים יותר קלים, יש בבית הרבה פינות שצריך לנקות, ברוך השם עבודה אינה חסרה, והמחשבה שצריך לקחת חומר ניקוי וסמרטוט בהחלט גורמת לי לעצלות גדולה, לכן כשיש אופצייה הרבה יותר נוחה ויעילה אני הראשונה שאגיד כן.
חלק מהמוצרים המעולים שמשיק המותג קוויק  מטליות לחות לניקוי במארז קניסטר השומר על לחות המטליות לאורך זמן.
המארז כולל מטליות לחות המיועדות לניקוי כללי בניחוח מאסק ומטליות לחות לניקוי האמבטיה והשירותים בניחוח אושן (OCEAN), הניקוי עם מטליות קוויק מתבצע בצורה יעילה, מהירה ופשוטה ומותיר ניחוח רענן, המארז מכיל 40 מטליות לחות. 

המארז מפלסטיק, שבתוכו נמצאות המטליות הלחות הינו בהחלט פטנט נוח לשימוש, ופטנט גאוני , המטליות נשארות לחות לאורך זמן, ולאחר שהתנסתי במוצר לנקיון חדר האמבטיה והשירותים, ממש אהבתי גם את איכות הנקיון וגם את הניחוח, ניחוח אושן נעים שנשאר בחדר האמבטיה לאחר הניקוי.

חידוש נוסף שמציע המותג הינו מטליות לחות לניקוי כללי בניחוח חדש וחגיגי: תפוח, מטליות קוויק תפוח מיועדות לניקוי יסודי לכל סוגי המשטחים בצורה יעילה מהירה ופשוטה ומותיר ניחוח רענן של תפוח, האריזה מכילה 50 מטליות לחות, המטליות לניקוי כללי בהחלט מהוות פתרון נהדר לספריי עם המטלית, מאוד נוח להשתמש ולזרוק, ניקיתי עם המטליות משטחי שיש, ארונות, כיורים, שולחן כל מה שדרש ניקוי, והניחוח מהים מתאים לראש השנה ניחוח תפוח עץ קסום בהחלט ניחוח שיש חשק להריח כל היום, והכי חשוב לנקות את הפינות בבית בלי הרבה מאמץ, בהחלט החיים נהדרים וקלים, והנקיון נעשה בקוויק.
מטליות קוויק מיועדות לשימוש חד פעמי, לניקוי יומיומי, מסירות לכלוך ומנקות משטחים בצורה יעילה, מהירה ופשוטה המותירה ניחוח רענן של ניקיון.
מוצרים אלו מצטרפים לסדרת המוצרים של קוויק, הכוללת מטליות לניקוי וחיטוי כללי, מטליות לחות גדולות במיוחד לניקוי יסודי בגודל XL, עוד בסדרה, מטליות ייעודיות לאמבטיה ולשירותים במגוון ניחוחות שונים.
ניתן להשיג ברשתות המזון השונות ובחנויות הפרטיות.
לרגל ההשקה יוצע מארז קניסטר במחיר מומלץ לצרכן של 8.90 ₪ בלבד וקוויק תפוח במבצע של 2 יח' ב- 12.90 ₪ בלבד, ברשתות השיווק הנבחרות עד לתאריך 9.9.18.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה