יום ראשון, 12 באוגוסט 2018

סניף חדש לרשת החומוסיות "החומוס של ג'ינג'י" נפתח בצומת סגולה,פתח -תקווה

רשת החומוסיות  "החומוס של ג'ינגי"  פתחה בחודש האחרון את הסניף השלישי שלה בצומת סגולה בפתח תקווה וזוהי בשורה נהדרת לחובבי החומוס כי מדובר במנת חומוס איכותית וטעימה ביותר.


מנה של חומוס יכולה להיות ממוצעת בטעם ויכולה להיות טעימה מאוד הכל תלוי בהשקעה ובאהבה, "החומוס של ג'ינגי",בהחלט מגיע ממקום של אהבה ויוצאות מנות קסומות בטעמן ,הייחודיות וסוד הקסם של מנת החומוס ברשת החומוסיות "חומוס של ג'ינגי'" טמון בהשקעה הרבה ובשלבי העשייה הארוכים והאוטנטיים של המנה שזוכה לאהדת הלקוחות כבר שנים.


החומוס של ג'ינג'י הוא לא עוד קופסת חומוס מסחרית שקניתם בסופר וגם לא עוד חומוסיה  מתחת לבית אלא הוא כינוי לרשת חומוסיות מוכרת ואהובה שהסניף הראשון והוותיק שלה ממוקם בקיבוץ עינת שנמצא מספר קילומטרים מזרחית לפתח תקווה.



איתי גולן הידוע כג'ינגי משקיע רבות בבחירת גרגירי החומוס ודואג שהטעם יהיה שונה ויוצא דופן, אני טעמתי מנה של חומוס עם פול וטחינה וביצה קשה, ואכן מדובר במנה מאוד איכותית וטעימה, בהחלט זה לא סתם חומוס מחומוסייה רגילה מדובר במנה שהיא לא פחות ממופלאה, אני מאוד אוהבת לאכול מנה של חומוס, ושקיבלתי במשלוח לביתי היה לי מאוד מאוד טעים, אך מה שהוכיח שהמנה לא פחות ממצויינת היה שהבת שלי בת ה-17 שמאוד בררנית בטעם של אוכל, אכלה מנה שלמה וציינה שהמנה נהדרת בטעם, בתוספת של פיתה טרייה המנה מתחסלת במהירות, הסתקרנתי מאוד להבין מה הסוד של מנת החומוס של ג'ינג'י.


ג'ינג'י מכין את המנה במשך יומיים שלמים ברציפות בעזרת חימום בתנור.

לרובנו הבישול הארוך מזכיר את הבישולים הביתיים מבית אמא בשילוב הטעם של חומוס ג'ינגי' עם הידע שצבר "ג'ינג'י" במהלך עשרות שנים. את המנה עם כל היתרונות הבריאותיים שלה נוהגים לאוכל החל משבע וחצי בבוקר. כאשר אוכלים את מנת החומוס מתחילת היום היא יכולה להיספג בגוף עם כל היתרונות הבריאותיים שלה ולסייע מאד גם לספורטאים, טבעונים וצמחונים.
לדברי "גינג'י  "בקיבוץ עינת אנו מגדלים את גרגירי חומוס זהבית במשך שנה שלמה ובוחרים את הגרגירים בקפידה ממש בפינצטה וזה ממש לא קלישאה כך כל מנה חייבת לעמוד בסטנדרטים ידועים מראש".  עוד מוסיף:  "כדי לקבל את החומוס מבושל היטב יש לבשל אותו ממש כמו חמין – במשך יומיים שלמים לאט ובסבלנות,לחכות כל הלילה, זאת הדרך היחידה לקבל גרגרי חומוס שהטעם שלו זהה בשבע בבוקר ובאחת בצהריים".
למה  דווקא בקיבוץ עינת ? עד לפני 14 שנה קיבוץ עינת היה ידוע בנעלי העבודה והצבא הקלילות ובבית הקברות האזרחי. אבל מאז הוא מזוהה גם עם חומוס טוב. למרות אך ההצלחה, הסניף ממוקם בחורשת האקליפטוס של הקיבוץ בו איתי גולן מתגורר ובו גדל.
הסניף בקיבוץ עינת נפתח בשנת 1994 ומאז הוא נחשב למקום עלייה לרגל של חובבי חומוס באשר הם. המקום אוטנטי וחם משפחות, חברים ויחידים אוהבים לבוא אליו,בסניף יש קונטיינר אדום עם סככה, שולחנות עץ, בטבע פתוח ומאוורר.
רשת החומוסויות "חומוס של ג'ינג'י"  בפייסבוק:
https://www.facebook.com/GingiHummus/

היכן החומוס של ג'ינג'י ?
קיבוץ עינת
מושב נווה ירק.



הסניף החדש בצומת סגולה – פתח תקווה
שעות פתיחה:  פתוח בימי ראשון עד שישי
שעות :  10.00-14.30

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה