יום שני, 20 באוגוסט 2018

חברת שמרית משווקת את "נטורינה" - תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית לאפייה ובישול

שמרית, חברת מוצרי האפייה מהגדולות והמובילות בישראל, משווקת לרגל ראש השנה וחגי תשרי את נטורינה, סדרת תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית, המתאימים לאפייה ולבישול.

סדרת נטורינה כוללת שני מוצרים חדשים וייחודיים: נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס, ונטורינה לאפייה על בסיס שמן זית, הסדרה נהנית מיתרונות רבים - היא ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס, טבעונית ומועשרת בשמן קוקוס אך ללא טעם הקוקוס ובמרקם חלק, מתאימה לשימוש במגוון רב של מאפים, כתחליף לחמאה או מרגרינה ביחס זהה במתכון.
נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס,

מבוססת שמן קוקוס הנחשב בריא בזכות התכולה הגבוהה של חומצות השומן הבינוניות. חומצות אלה מתחמצנות במהירות ויוצרות אנרגיה ואינן נאגרות ברקמת השומן. נטורינה לאפייה על בסיס שמן זית,

נהנית מסגולותיו הבריאותיות של שמן הזית, בעיקר הריכוז הגבוה של חומצה אוליאית (אומגה 9). חומצה זו שומרת על איכותו של שמן הזית גם בתהליך החימום או הטיגון ושומרת ששמן זית לא יעבור תהליך חמצון. הנטורינה עוברת תהליך פיזיקלי, אשר מקנה לה את המרקם המוצק, אך אינו יוצר את היווצרות השומן המוקשה והטראנס.
מאוד אהבתי את נטורינה, בהחלט תחליף ראויו ביותר לחמאה ובעיקר למרגרינה, ביום שישי לארוחת ערב הכנו פטריות ממולאות בעשבי תיבול ופטריות קצוצות, הנטורינה בשמן קוקוס החליפה את המרגרינה בגלל שהארוחה בשרית ולא הרצינו לערבב חלב עם בשר, יצא מאוד טעים, טעם עשיר מאוד של הנטורינה בשמן קוקוס, ממש אהבתי את השילוב, יצא טעים והכי חשוב נטורינה החליפה את החמאה ועדיין הטעם נהדר, אני בהחלט אתחיל להשתמש קבוע במוצר הזה, פשוט מעולה, מצרפת לכם את המתכון להנאתכם.

פטריות ממולאות:
בצל קצוץ
עלי פטרוזיליה קצוצים
טימין
חצי חבילת פטריות קצוצה
10 פטריות גדולות למילוי
2 שיני שום
אגוז מוסקט
2 כפות פירורי לחם
50 גרם נטורינה בשמן קוקוס
מלח, פלפל
הוראות הכנה:
לחתוך את רגלי הפטריות למילוי ולסדר את הפטריות בתבנית,

להקפיץ את הבצל הקצוץ עם 50 גרם נטורינה בשמן קוקוס, להוסיף את הפטריות החתוכות, להקפיץ להוסיף פטרוזיליה קצוצה, שום, פלפל, מלח, טימין, אגוז מוסקט, להוסיף 2 כפות פירורי לחם ולערבב הכל כ-2 דקות, למלא את הפטריות למילוי בתערובת,

ולאפות בתנור שחומם מראש ל-190 מעלות, להכניס את הפטריות ולאפות 20 דקות עד להשחמה, יצא מדהים.
לדברי יובל קמפ, מנכ"ל חברת "שמרית", לאור הניסיון רב השנים של חברת שמרית בתחום האפייה והיכרותה עם צורכי הענף, פיתחה החברה סדרת תחליפי שומן המבוססת על שמנים צמחיים בעלי ערכים תזונתיים מוספים. "הסדרה החדשה מהווה תחליף פרווה וטבעוני לחמאה וכן תחליף בעל יתרונות תזונתיים על פני מוצרי המרגרינה הקיימים כיום בשוק, הממשיכים מסורת ארוכה של איכות".
כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 7 ₪ לאריזת 200 גרם; ניתן להשיג במחיר מבצע לחגים.  
להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה