יום שבת, 30 ביוני 2018

חדש מאסם נודלס ורטבים לבישול אסייתי טעים וקל בבית....

בקיץ אני הכי אוהבת להכין מנות קלילות ומוקפצים עם ירקות ונודלס בהחלט מהווים מבחינתי אלטרנטיבה נהדרת לארוחת הצהריים המשפחתית, כחלק מהמגמה ובכדי לסייע לצרכן הביתי, אסם משיקה את "הסדרה האסייתית": סדרת מוצרים חדשה שמנגישה את המטבח האסיאתי לבישול הביתי, בעזרתה תוכלו להכין מגוון רחב של מנות אסייתיות בקלות ובהנאה,המוצרים החדשים פותחו עם שפים, בהתאמה לחיך ולטעמים הישראליים,כל מה שצריך לעשות זה לבחור את סוג הנודלס המועדף, להוסיף ירקות ותוספות שאוהבים, לבחור את הרוטב המועדף ולהתחיל להקפיץ.
בתחום הרטבים הסדרה כוללת 5 רטבים: רוטב אסייתי למוקפץ, רוטב אסייתי חריף למוקפץ, רוטב סויה קלאסי, רוטב קארי ירוק תאילנדי ורוטב ספייסי צילי. בקטגוריית עזרי הבישול אסם משיקה פירורית פנקו.

בתחום התוספות הסדרה כוללת 6 מוצרים: נודלס אטריות אורז רחבות, נודלס אטריות להקפצה, נודלס אטריות מסולסלות, נודלס אטריות ביצים שטוחות, נודלס אטריות ביצים רחבות ונודלס אטריות עם תרד.

אני הכנתי נודלס מוקפץ מדהים עם ירקות ונתחי חזה עוף, היתרון הגדול היה שהיה לי מאוד קל בתיבול בזכות הרוטב האסייתי למוקפץ ,שחסך לי את המחשבות איך לתבל את המוקפץ, השילוב טעמים של הרוטב הוסיף מאוד גם לנודלס וגם לירקות וחזה העוף, יצא פשוט מושלם, גם הכנת הנודלס במים רותחים הייתה מאוד פשוטה מה שנשאר זה לחתוך ירקות שאוהבים, חזה עוף או פרגיות ופשוט להקפיץ על מחבת חמה, אני מצרפת לכם את המתכון שלי,
אטריות נודלס עם ירקות וחזה עוף:

מצרכים:
נודלס אטריות להקפצה סדרה אסייתית אסם
300 גרם חזה עוף חתוך לקוביות
בצל סגול
חבילת פטריות
פלפל אדום
פלפל צהוב
גזר
3 שיני שום קצוץ
3 כפוץ שמן זית
4 כפות רוטב אסייתי אסם
הוראות הכנה:
לבשל את הנודלס לפי הוראות על האריזה,


לקצוץ בצל סגול, פטריות,פלפל אדום,פלפל צהוב, גפרורי גזר,

להקפיץ את הבצל עם שום קצוץ ו- 2 כפות שמן זית, להוסיף את שאר הירקות,

אחרי שנהייה קריספי לשים בצד בקערה, להקפיץ חזה עוף חתוך לקוביות או פרגית עם כף שמן זית ,לפני כן לשים עליהם מעט סויה,

להוסיף את הירקות ואת החזה עוף , את הנודלס שבושל,

ו-4 כפות רוטב אסייתי למוקפץ של אסם,

לערבב היטב, ולהגיש, אפשר גם להוסיף מעל חופן בוטנים קצוצים ובצל ירוק קצוץ, בהצלחה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה