יום שני, 25 ביוני 2018

חברת "בלדי" מציגה חדש על המדף ממרח אבוקדו...

ממרח אבוקדו קפוא 300 גרם של חברת "בלדי" הנו מוצר ייחודי וחדשני המגיע באריזת קרטון המכילה 3 יחידות וואקום במשקל של 100 גרם כל אחת, מדובר במוצר חדשני של ממרח אבוקדו (מסוג האס) בכשרות בדץ העדה החרדית, מוצר זה מכיל כ- 99% פרי אבוקדו ועוד אחוז אחד של חומרי שימור טבעיים.

המוצר שניתן להשיגו ברשתות השיווק מאפשר הנאה לכל אורך ימות השנה, ללא תלות בעונתיות, ללא צורך בהמתנה להבשלה, ללא בזבוז זמן בקילוף מעיכת ותיבול האבוקדו, מאפשר בקרה על הכמות הנאכלת ומונע זריקה לפח של חלק הפרי שלא נאכל והכי חשוב(!) המוצר שומר על ערכיו התזונתיים ברמות הכי גבוהות עקב הקפאה מידית לאחר הקטיף. מדובר במוצר איכותי וטעים המגיע מארץ המוצא של פרי האבוקדו- מקסיקו.
באירוע של חברת בלדי במסעדת גשן בנחלת בנימין בתל-אביב, טעמתי את הממרח אבוקדו בתוך כריך עם שניצל דק של בלדי,

חסה, עגבנייה ובצל סגול,


הממרח ממש טעים מאוד מוסיף לכריך, וכדאי מאוד לקנות לבית בעיקר בגלל היתרון שאין צורך לרכך את האבוקדו עד שיבשיל, הממרח במקפיא שימושי לכל מטרה, עם ערכים תזונתיים גבוהים ועם טעם נהדר, בהחלט מוצר נהדר של חברת בלדי, שממשיכה להפתיע כל פעם מחדש.
מקור האבוקדו:
עץ האבוקדו גדל במקור במרכז אמריקה ובמקסיקו. הספרדים והפורטוגלים שטעמו ממנו התלהבו כל כך שייבאו אותו אל ארצות המוצא שלהם והאבוקדו התפרס לכל עבר. כיום מיוחסות לו תכונות רבות כמו ערך תזונתי יוצא מהכלל וגם במישור הקולינרי האבוקדו, בעל הטעם העדין ועם זאת כה טעים בפני עצמו, משמש באינספור תפקידים החל מממרח בסיסי לכריכים ועד שילובו בכל מיני מתכונים בריאים.
כיום בעזרת ממרח האבוקדו של בלדי ניתן יהיה להשיגו כל השנה ולשלבו בתפריט הבית.
האבוקדו גם ידוע כחבר כבוד כמעט בכל מטבח המשתלב נהדר בדיאטה הים תיכונית, בדיאטת'  DASH מתאים לאוכלי כל, לטבעונים, לצמחונים ולאנשי ה־Raw Food
ערכיו התזונתיים:
באבוקדו קטן (כ־150 גרם) יש 240 קלוריות, 22 גרם שומן, 4 גרם סיבים, ויטמין E ויטמיני C , חומצה פולית ואשלגן. הוא עשיר בשומנים בריאים,  כמחצית מהשומנים שבו הם בלתי רוויים, בעיקר נמצאת בו חומצה אולאית (זו שנמצאת בשמן זית), הוא מכיל גם פיטוסטרולים - שמפחיתים את ספיגת הכולסטרול וכך מסייעים בהורדת הרמות שלו בדם.
מה עוד אנחנו צריכים לדעת על האבוקדו: 
יש בו יותר אשלגן מאשר בבננה, עשיר בחומצות שומן שמועילות לבריאות הלב, אכילת אבוקדו יכולה להפחית רמות כולסטרול וטריגליצרידים, הוא מלא בסיבים תזונתיים,אנשים שאוכלים אבוקדו נוטים להיות בריאים יותר, השומנים שבאבוקדו מסייעים בעיכול מזון מן הצומח, יש בו נוגדי חמצון שחשובים להגנה על העיניים, הוא מונע את מחלת הסרטן ועוזר להילחם בה.
איפה ניתן להשיג את ממרח האבוקדו של בלדי ?
להשיג בפרש מרקט, סניפי ויקטורי, יוחננוף, יינות ביתן, קשת טעמים , טיב טעם
מחיר המארז ינוע בין  9.90-12.90 ₪ (בהתאם לרשת השיווק)    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה