יום שני, 25 ביוני 2018

חדש! מינון מוגבר של ויטמין 12B 1000 של הדס בטיפות ובטבליות מציצה במולקולה ייחודית - לספיגה מיטבית.

חדש מחברת הדס 12B 1000  בטיפות וטבליות מציצה, תוסף ייחודי, הן במינון המוגבר של 1000 מק"ג והן בהיותו מבוסס מולקולה מתיל קובאלאמין, המאפשרת ספיגה מיטבית של הוויטמין ישירות אל מחזור הדם, מולקולה זו היא הצורה המומלצת בין היתר למעשנים ולאנשים הסובלים מבעיות כליה.

חסר בוויטמין B12 הוא אחד מהחסרים הנפוצים ביותר באוכלוסייה בישראל, מינקות ועד בגרות.
ויטמין B12  מקבוצת ויטמיני B, חיוני לתפקוד תקין של הגוף וכן לתהליכים רבים של מערכת העצבים. ויטמין B12 במינון 1000 מק"ג מסייע במניעת חסרים בקרב צמחונים, טבעוניים, נשים בהריון, מניקות, סוכרתיים, קשישים, כל הנוטל תרופות מרשם לאורך זמן, בעלי חסרים כרוניים ובעלי ספיגה לקויה.
ויטמין B12 עשוי לפי מחקרים, לעזור לסייע במניעה ובטיפול בהפרעות קוגניטיביות ודמנציה, נוסף על דיכאון בגילאים מתקדמים.
12B 1000 של הדס בטיפות וטבליות, ניתן לנטילה במציצה או בטפטוף ישיר אל מתחת ללשון. תהליך זה מאפשר את ספיגתו של הויטמין דרך נימי הדם שבפה ישירות אל מחזור הדם, במינון הרצוי, בין היתר בזכות "מסלול עוקף קיבה" מאחר ומערכת העיכול נוטה לפרקו, להרסו ולפגוע בספיגתו.
אמא שלי בת 70 ולאחרונה היא סובלת ממצבי דכדוך ואחת מההמלצות שהיא קיבלה מהרופא לבדוק ויטמין ואכן יש לה חוסר, והיא התחילה ליטול באופן קבוע את הויטמין B12  הכל כך חשוב הזה, לעיתים התזונה שלנו לקויה ואנו לא מקפידים על אכילה נכונה, הלחץ של החיים, עומס המטלות, חשוב לעצור ולבדוק את הגוף, מה חסר לנו וכן להקפיד לקחת ויטמינים, וויטמין B12 בפרט.
צריכת כמות מספקת של ויטמין 12B  מתאפשרת בשני אופנים עיקריים:
אכלו כל יום מזונות מועשרים בוויטמין B 12, בכמות המותאמת לצורכיכם:
קופסת טונה אחת מהווה את התצרוכת היומית לויטמין 12 B וכנ"ל פרוסת סטייק בקר אחד. כוס חלב מועשר מכילה כשליש מהתצרוכת היומית ואילו  100גרם גבינה צהובה או 100 גרם צלי חזה הודו,  מהווה כמחצית מהמינון היומי. בביצה מצויה כחמישית מהתצרוכת היומית של ויטמין 12B ועוד.
אפשרות נוספת, טלו תוסף במינון גבוה:
ספיגת ויטמין 12 B לרוב מופרעת על ידי גורמים שונים במערכת העיכול, המפרקים את הויטמין ומעכבים את ספיגתו ולכן מומלץ ליטול מינון של 1000 מק"ג כדי להבטיח אחוזי ספיגה גבוהים דרך הטבלייה במחזור הדם.
זכרו, ויטמין B12 ניתן להשיג במזונות מן החי בלבד! במידה ואין ספיגה יעילה של הויטמין מהמזון או במידה ואין בתזונה מלאי הויטמין הנדרש והמומלץ- כדאי לתסף את התזונה היומית בויטמין זה. יש לבצע בדיקות דם אחת לשנה ולוודא זמינות הויטמין בדם.
 ויטמין 12B  של הדס, 1000 מק"ג (כל טיפה = 333 מק"ג, שלוש טיפות = 1000 מק"ג) מוצע בבקבוק לחיץ של 20 מ"ל. את התוסף ניתן לרכוש בחניות הטבע, בתי המרקחת וברשתות הפארם במחיר של ,59.9 ש"ח את המוצר יש לאחסן במקום קריר ויבש. מוצרי הדס, כשרים למהדרין בהשגחת הבד"צ בעלז.
לפרטים נוספים http://floris.co.il.
קרדיט צילום: בני גם זו לטובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה