יום רביעי, 20 ביוני 2018

ספר חדש לילדים : "למיכאלה כואבת הבטן" מאת: דוקטור צביקן....

הספר "למיכאלה כואבת הבטן"  שכתב דוקטור צביקן,עוסק בצורה קלילה ובחרוזים באחת הבעיות השכיחות בילדים – כאבי בטן חוזרים שאינם מלווים בתלונות אחרות, הספר מיועד לילדים בגיל הגן, הרבה הורים מכירים את המשפט של הילדים, אמא, אבא כואבת לי הבטן, משפט שחוזר על עצמו במקרים שהילדים לחוצים או נרגשים וגם במצבים אחרים שקשורים לעיכול ותזונה, ואנו ההורים ממש קשה לנו לאבחן ממה כואבת הבטן, הספר הנהדר "למיכאלה כואבת הבטן", יכול לעזור גם לילדים וגם להורים בהבנה שאין חשש להגיע לרופא, שחשוב לשמור על תזונה טובה, ודרך הסיפור והתמונות הצבעוניות והמלמדות שאיירה מאיה ויצמן בהחלט יש יותר הבנה.

דוקטור צביקן הוא שמו הספרותי של רופא הילדים ד"ר צבי ויצמן, פרופסור מן המנין (אמריטוס) בפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן-גוריון. הוא ניהל במשך 30 שנה את היחידה למחלות עיכול ותזונה של הילד במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה בבאר שבע, עד פרישתו לגמלאות.
דוקטור צביקן מבקש להרגיע את הילדים הסובלים והוריהם ולעודדם לשפר הרגלי חיים יומיומיים בנושאי אכילה, שתיה והתנהגות בשירותים. ניסיון המחבר מראה שצעדים אלו מביאים במקרים רבים לשיפור ניכר בכאב ואף להעלמותו, ומונעים סבל, דאגה ובדיקות מיותרות.
ספר ילדים: למיכאלה כואבת הבטן,   מאת:דוקטור צביקן
איורים:Lמאיה ויצמן, הוצאת סטימצקי
21 עמודים, 69 ש"ח
להשיג בחנויות הספרים המובחרות





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה