יום שבת, 9 ביוני 2018

טבע ונוטרישה משיקות: נוטרילון פפטי המיועד לתינוקות הסובלים מאלרגיה לחלב פרה!

אין אדם שאינו מתרגש ממראה של תינוק, ותחשבו איך ההורים מרגישים כשנולד להם תינוק ראשון, התרגשות מיוחדת ורצון לגונן על העולל הקטן שהצטרף למשפחה, וגם פתאום נופלת יותר אחריות, אנחנו הורים ועם השינוי המשפחתי גם יש הרבה התמודדות בגידול התינוקות במיוחד בשנים הראשונות, ואחת מהן היא איזה אוכל יהיה הכי טוב במיוחד גם לאמא שאינה מניקה,יש התלבטות באיזה תרכובת מזון להשתמש.


אך לצערנו לעיתים, יש רגע שבו הורים מבינים שמשהו בתגובה של התינוק לתרכובות מזון או מזונות המכילים חלב פרה אינו רגיל, זה יכול להופיע כפריחה על העור, או כצואה דמית ואף בתגובה אלרגית יותר חמורה, אבל כמה שזה נשמע מפחיד, זה דיי נפוץ, כי אלרגיה לחלב הפרה היא האלרגיה למזון השכיחה ביותר בקרב תינוקות וילדים, ויסבלו ממנה בין 2-7 אחוז מהתינוקות.
הטיפול הנפוץ באלרגיה שכזו הוא הימנעות, אך בכל מקרה יש להתייעץ ברופא הילדים כאשר יש חשש לתגובה אלרגית, להימנעות הזו יש מורכבות המתלווה אליה, כי כהורים אנחנו רוצים לספק לתינוק תזונה מלאה ונכונה והחיסרון של חלב פרה עלול להקשות.
אחד הכלים בהתמודדות הן תרכובות מזון לתינוקות המיועדות לתינוקות אלרגים, והבשורה הנהדרת להורים ,מחברת טבע ונוטרישה היא מוצר חדש, נוטרילון פפטי המיועד לתינוקות הסובלים מאלרגיה לחלב פרה.


תרכובת המזון, נוטרילון פפטי, הוכחה מחקרית כבטוחה לשימוש ב- 97% מהתינוקות הסובלים מאלרגיה לחלבון חלב פרה. נוטרילון פפטי מכיל כמובן חלבון מפורק, והוא מכיל את השילוב ייחודי של אוליגוסכרידים מסוג GOS  ו- FOS, שהוכחו כתורמים למערכת חיסונית בריאה ומאוזנת, ולכן פחות מחלות אלרגיה בתינוקות.
נוטרילון פפטי, הוא התמ"ל היחיד לאלרגיה בישראל המכיל לקטוז- כאשר כמעט 50% מהפחמימות בנוטרילון פפטי הם לקטוז, החשוב למתן אנרגיה, ספיגת מינרלים כגון סידן ומשמש גם כרכיב פרה-ביוטי בעצמו.


לנוטרילון פפטי שני שלבים המותאמים לפי גיל התינוק:
שלב 1- מגיל לידה עד 6 חודשים
שלב 2- 6-12 חודשים.
אז למה כל כך חשוב שהכללנו את GOS ו-  FOS גם בנוטרילון פפטי? ולמה הם חשובים לתזונת תינוקות?
כדי להבין את החשיבות של GOS  ו-FOS השילוב המחקה את האוליגוסכרידים בחלב (HMO).
צריך להתחיל קודם כל בהבנה בסיסית של הרכב חלב האם.
כידוע חלב אם, הוא ללא ספק, המזון הטוב ביותר עבור התינוק, והסטנדרט שאליו אנו שואפים להגיע.
כשחקרו את הרכב חלב האם התגלה כי ישנם מאות סוגים שונים של אוליגוסכרידים (Human Milk Oligosaccharides ) (HMO) המהווים את הרכיב השלישי בגודלו בחלב האם, אחרי לקטוז ושומנים.
מדוע הם נמצאים בחלב אם בכמות כל כך גדולה?  ובכן, אוליגוסכרידים הינם רכיבים פרה- ביוטיים התורמים להתפתחות בריאה של אוכלוסיית חיידקי המעי ובכך תורמים לבריאות מערכת החיסון של התינוק, עיכול קל והפחתת מחלות אלרגיה.
לאור חשיבותם היה ברור לנוטרישה החברה היצרנית של נוטרילון כי צריך למצוא דרך לחקות את פעילות ה-HMO בחלב אם, ולכן הוספו לנוטרילון ,כבר לפני שנים, את השילוב ייחודי של אוליגוסכרידים מסוג GOS  ו- FOS המחקים את פעילות האוליגוסכרידים בחלב אם.
בשל היותו רכיב משמעותי בחלב אם, נוטרישה, יצרנית נוטרילון,  הוסיפה כמות אוליגוסכרידים בתרכובות מזון לתינוקות בכמות של 8 גרם לליטר, הקרוב לכמות המקורית של HMO בחלב אם (12-15 גר לליטר) וזו גם הכמות הגדולה ביותר בהשוואה לזו של חברות תמ"ל אחרות בישראל.

השילוב הייחודי בנוטרילון של GOS  ו- FOS ביחס של 9:1 נרשם כפטנט ונחקר בלמעלה מ- 30 מחקרים קליניים, והוא היחיד כיום שיש לו כמות כזו של מחקרים מדעיים המתארים ומוכיחים את פעילותו.
המחקרים שבדקו את השפעת השילוב הייחודי של GOS ו-FOS מצאו כי תינוקות שניזונו מנוטרילון סבלו מפחות כאבי בטן, גזים (קוליק) ומיציאות רכות יותר. בנוסף נמצא שתינוקות שניזונו מנוטרילון סבלו מפחות מחלות אלרגיה.
החשיבות של שילוב רכיבים אלו בתזונת התינוק, מודגשת לאור החשיבות שנמצא לתזונה נכונה בתחילת החיים ולהשפעתה המכרעת על המשך ההתפתחות התקינה של התינוקות.
מצרפת קישור לאתר של נוטרילון:


http://www.nutri-club.co.il/Pages/Default.aspx


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה