יום שבת, 9 ביוני 2018

מרס ישראל משיקה אריזה מוגדלת של M&M בטעמים נבחרים...

מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד המוכרים גם באריזה מוגדלת של כ- 300 גרם, לכל אוהבי השוקולד זוהי בהחלט חגיגה, אני מאוד אוהבת את חטיפי השוקולד הנהדרים של M&M ובכל הזדמנות קונה לבית ומפנקת את הילדים שלי.

האריזות המוגדלות מוצעות ב3 טעמים נבחרים: בוטנים ושוקולד, שאליהם מצטרף טעם חדש ומפתיע של M&M  קפה. טעמים אלו של השוקולדים האהובים והצבעוניים מושקים תחת הקונספט "הכל מסתדר כשמשתפים" ומבטיחים חוויית נשנוש משותפת, טעימה וכיפית במיוחד. רעיון השיתוף מאפשר לאוכלים מM&M לחלוק, לשתף וליהנות ביחד מחטיף השוקולד הממכר. בנוסף, לאריזות המוגדלות אפשרות סגירה חוזרת ושמירה על טריות.
לאחר שטעמתי את הטעם החדש והמפתיע של טעם קפה וואו ,ממש מיוחד וטעים ובהחלט אתם חייבים לטעום, אני ממש ממליצה,

מאוד אהבתי את הרעיון של אריזה מוגדלת שניתן לסגור אותה שוב וכך להנות ממנה בכמה פעמים, וכמובן גם החוויה של האכילה המשותפת עם המשפחה, חברים, לחלוק בכיתה, בהחלט מאוד נוח וגם רעיון השיתוף מאוד חיובי ונכון, טעם נהדר וחוויה כיפית.
מרס ישראל, מציינת כי "הרעיון שעומד מאחורי ההשקה והקמפיין הוא לאפשר לצרכנים לחלוק את חוויית הM&M עם חברים, האריזה החדשה והמוגדלת מותאמת לצריכה משותפת ותורמת לחוויית הצרכן הישראלי. אנו מאמינים כי M&M באריזה של כ- 300 גרם יכולה להגדיל את הקטגוריה של חטיפי השוקולד וליצור הזדמנות צריכה חדשה אשר מאפשרת לשתף את הממתק האהוב. השקה זו מצטרפת למגוון מוצרי M&M במשקלים השונים ובטעמים המגוונים, במחירים שווה ערך לכל צרכן ישראלי".
האריזות המוגדלות של M&M יימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 17.90 שקלים.
ניתן להשיג ברשתות השיווק.
מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים.  עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על  איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה