יום שלישי, 12 ביוני 2018

פעילות חווייתית עם ערך מוסף במרכז מהותי לראשונה גם למבוגרים ....

הוזמנתי לערב חוויתי במיוחד במרכז מהותי ברחבת הקאמרי בתל-אביב, 


ממש לא דמיינתי במחשבות שלי כמה אני הולכת להנות מהערב ואיזה מסרים מדהימים אבין על עצמי בפעילות החוויתית שעברתי שם, כולנו מכירים את טרנד חדרי הבריחה שהביא איתו מגמה של חיפוש ערך מוסף גם לבילוי בשעות הערב,כאשר תגיעו לבילוי במהותי אני מבטיחה לכם שתצאו עם ערך מוסף ועם הבנה יותר טובה על השאיפות שלכם ועל הרצונות שלכם מהחיים.

כמו הילדים, גם המבוגרים מחפשים להחליף את היציאה הרגילה לפאב, למסעדה או סתם מפגש לבילוי אחר, יצירתי מאתגר ומעניין, ומה שמיוחד אצל הילדים שהם נהנים ופחות שמים לב לביקורת של הסביבה החיצונית, הם זורמים ונהנים מהרגע, הבילוי שלי במהותי הזכיר לי את הילדה שבתוכי וממש ריגש אותי.



לראשונה, מזמין מרכז מהותי לפעילות בשעות הערב, המיועדת לגילאי 20 ועד 120 לקבוצות סגורות מראש, ולאחר ההתנסות שלי אני ממש ממליצה להגיע, מומלץ גם כערב גיבוש עם חברים בעבודה, או כמתנת יום הולדת ובכלל צפוייה לכם חוויה שאינה רגילה, חוויה עם משמעות.

הפעילות במרכז מובילה את המשתתפים לצאת למסע היכרות עצמית המעורר מחשבה, ועל הדרך בה יוכלו להשפיע על סביבתן, הפעילות כוללת תחנות אינטראקטיביות כשבכל אחת מהן פעילות המעוררת שאלות ותובנות והתחנות יוצרות יחד מסלול מעגלי שמגרה את הדמיון והיצירתיות, המחשבה והסקרנות, ומאפשר לכל אחד להרגיש את המיוחדות שבו, לי בהחלט נפלו אסימונים וגם התחדדו לי הרבה דברים שאני רוצה עוד להגשים, אהבתי מאוד את התחנות, כל תחנה הייתה מפתיעה, ובסוף גם קיבלתי מתנה שלמדתי ממנה הרבה על עצמי,

הפעילות במהותי מתאימה לערבי גיבוש, ערבי נשים, מסיבת רווקות, מסיבות פרישה, ערבים לגמלאים ועוד, כל קבוצה, תוכל למצוא בפעילות את המתאים לה, הגימלאים והפורשים יוכלו לקבל אפשרות להתבונן מזווית אחרת על החיים שאחרי הפרישה ואחרי השינוי המשמעותי בשגרת היום יום שלהם, במסיבת הרווקות יעמיקו המשתתפות בשאלות ותובנות לגבי עצמן ובתוך מערכת זוגית, בערבי הגיבוש יוכלו המשתתפים להבין ולהכיר במקומם בחברה ובעולם ועוד.

משך הפעילות: כשעה ורבע
מחיר: 50 שקלים למשתתף, 75 שקלים בסופ"ש (מינימום 10 משתתפים ומקסימום 20)
מרכז מהותי, רח' שאול המלך 21 (ברחבת הקאמרי)
לפרטים נוספים: 03-7181333 http://www.mahuti.co.il
"מהותי" – מרכז פעילויות לכל המשפחה מבית "מהות החיים" מציע חוויית בילוי ייחודית ויוצאת דופן, המקדמת תכנים חינוכיים ומעשירים באמצעות שילוב מרתק ומסקרן בין משחקים ותחנות הפעלה.
מהות החיים הינו ארגון הפועל לתועלת הציבור וללא כוונות רווח תחת הקרן המשפחתית על-שם תד אריסון. הארגון  נוסד במטרה להגביר את המודעות האישית ולהעניק כלים להשגת שלום פנימי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה