יום שישי, 22 ביוני 2018

זמן קריאה- ספר מתח חדש "מוות במצולות" מאת ד.פ.לייל...

קיבלתי לסקירת קריאה את ספר המתח החדש, "מוות במצולות" מאת, ד.פ. לייל, שמחזיר למרכז הזירה את הבלש הפרטי האמריקני, אחד הז'אנרים האהובים ביותר בספרות המתח, והוא עושה זאת בציניות ובהומור רב לצד המתח הבלתי פוסק, המלווה את הספר מתחילתו ועד סופו, ואני נשארתי בהחלט במתח וסקרנות רבה במהלך הקריאה ללא הפסקה של מוות במצולות, אני מאוד אוהבת לקרוא ספרי מתח שמשאירים אותי בערנות לאורך הספר, ובשאלות איך זה יגמר.


יאכטה מפוארת, אוליגרך אוקראיני מרושע, בלש פרטי ציני ופרטנרית מבריקה וסקסית - אלה מרכיבי הקוקטייל העושים את מוות במצולות לספר הכייפי ביותר שקראתם זה זמן רב.
רצח אשתו של עורך דין עתיר ממון ובעל השפעה, שלו היה עד מבלי דעת ג'ייק לונגלי - שחקן בייסבול בכיר, שפרש מהמשחק וכעת הוא מבצע משימות מזדמנות עבור משרד הבילוש הפרטי של אביו - פותח שרשרת קטלנית ומדממת של פשעים על רקע חוף אלבאמה המקסים.
ספר מתח נהדר להעביר את הזמן בחופשה, טיסה, ובבית כשרוצים לקרוא ספר מרתק.
ד.פ. לייל, רופא בהכשרתו, נחשב לאחד המומחים הגדולים בארה"ב לרפואה משפטית, ומשמש כיועץ בתחום זה לסדרות טלוויזיה רבות, כגון "האוס", "חוק וסדר" ו"זירת הפשע" (CSI). הוא זכה בפרסים רבים הן על ספריו העיוניים הן על המותחנים שכתב, והיה מועמד פעמיים לפרס האדגר היוקרתי.
מוות במצולות מחזיר את ההנאה לקריאה הלילית עם קריצה שובבה למהומה ורצח, היכונו לדפדף במהירות שיא," ליסה גרדנר ("מחבואים").
ספר מתח: מוות במצולות,    מאת: ד.פ.לייל
תרגום מאנגלית: שרה ריפין
הוצאת קוראים
כריכה רכה, 320 עמ', מחיר: 89 ₪.
להשיג ברשתות ובחנויות הספרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה