יום שני, 25 ביוני 2018

זמן קריאה - "כמעט אני" מאוסף סיפורים קצרים ושירים מאת אופיר שרמן

אומרים שאין דבר כזה לאהוב יותר מדי,
מי שאומר את זה כנראה לא מבין.
מי שאומר את זה כנראה לא אהב כל כך הרבה,
כל כך יותר מדי"

ההקדמה לקוחה מספרה של אופיר שרמן, שנקרא "כמעט אני", מתוך אחד מהסיפורים הקצרים בספר שנקרא אהבה שלא שורפת, הספר "כמעט אני" הוא ספר שמורכב מאוסף סיפורים קצרים ושירים שמדייקים עד כאב את התחושות שכולנו חווים, השילוב בין הרגש המוכר לכולנו, הנע בין אושר לבין אכזבה ותסכול ומהדהד באופן ייחודי ושונה אצל כל אחד מאיתנו, יחד עם הכתיבה הכנה, מטלטלים את הקורא בספר, ומחלחלים אל תוכו יותר ויותר מסיפור לסיפור.


בגיל 16 חשבתי שאני מיוחדת ושכבר חוויתי הכול, אבל כשהתחלתי לכתוב גיליתי שהסיפור שלי יכול לגעת בלב של כל אחד. לאחר שכתבתי יותר מ- 100 סיפורים, לקחתי את הטובים ביותר לתוך הספר הזה, שמתאר תהליך של אהבה והתבגרות. הספר הזה הוא הסיפור שלי, שיכול בקלות להפוך גם לשלכם.

אהבה יכולה בהחלט לכאוב וכנראה שהמשפט חולה אהבה נכון, כי התאהבות יכולה להכאיב בכל הגוף, היא מגיעה סוערת ובלתי ניתנת לשליטה, ואכן ההתאהבות במיוחד בגילאים צעירים יכולה להביא איתה גם אכזבה ותסכול, בשירים ובסיפורים שכתבה אופיר שרמן, כל אחד יכול להזהות לפחות בכמה מהם, והסיפורים מאוד נוגעים ללב ואכן משקפים גם את הרגשתם של הנערים והנערות הצעירים, וגם יש בהם הרבה נושאים מאוד חשובים שהקורא בהחלט לוקח איתו.
אופיר שרמן, היום כבר בת 18, גרה בכפר סבא, תלמידת תיכון ובין לבין גם תסריטאית, שחקנית ומפיקה. מהכותבות המובילות באתר MyPen ומדורגת במקום השני ברשימת כותבי השנה לשנת 2016. לאחר מימון המונים ב"הדסטארט", שגייס כמעט 30 אלף שקלים, אופיר מוציאה כעת את ספר הביכורים שלה.
ספר חדש: "כמעט אני",   מאת:אופיר שרמן
הוצאת סטימצקי
כריכה רכה, 144 עמודים,  79 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה