יום רביעי, 3 בינואר 2018

זמן קריאה - "תחנה אחרונה נתניה" מאת איציק חדד...

הספר המצויין שכתב איציק חדד "תחנה אחרונה נתניה"  ממחיש לקורא חלק מהמציאות חיים של הרבה זוגות צעירים שעושים הכל כדי להתמודדד עם העול הכלכלי , בשפה פשוטה וקולחת נכנסתי לסיפורם של ציון ונועה זוג צעיר נתנייתי שקורס תחת העול הכלכלי של חיי היום יום ומחליט  על צעד יצירתי במיוחד,לקנות טרנספורטר (רכב מסחרי קטן), לנסוע ולחיות ממזנון דרכים שהם יספקו מהרכב.

זאת לא אמריקה ולא אוסטרליה זוהי מדינת ישראל הקטנה והמדינה נגמרת די מהר וכך האלטרנטיבות שלהם והעצבים שלהם, במהלך הנסיעות הטוויסט קורה כשהם פוגשים את משיח, משיח הוא שחקן המעלה הצגת יחיד הלועגת לכל נושא המשיח ולמה שאנשים מייחלים שיקרה לאחר בו המשיח, הם מוצאים דרך לשלב את המזנון שלהם עם הצגת היחיד וההצלחה מאירה פנים.
איציק מצליח לרתק את הקורא ומאוד אהבתי את סגנון הכתיבה שמצד אחד מראה את החיים הפשוטים הרגילים של העם ומצד שני מציג קונפליקטים והתמודדות עם החיים בכתיבה  קלילה שנונה וקולחת, בעלי שבדרך כלל ספרים אינם חבריו הטובים,התחבר גם הוא לספר ולסיפור וכך מצאתי את עצמי חולקת ספר בו זמנית במהלך הקריאה.
בהמשך הגיבורים מגיעים למצבים נפשיים שהולכים ומקצינים עד לסוף לא צפוי, ומאוד מעניין אבל אותו תגלו כשתקראו את הספר, "תחנה אחרונה נתניה", ממליצה מאוד על הספר וצופה לאיציק הרבה הצלחה בהמשך בזכות כשרון הכתיבה הייחודי שלו.
הספר: "תחנה אחרונה נתניה", מאת:איציק חדד
204 עמודים, 88 ש"ח.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה