יום שלישי, 23 בינואר 2018

חברת נגב מציגה- מתכון פשוט לעיצוב מושלם.....

את חברת נגב אני מכירה כבר שנים כשעשינו שיפוץ בדירה שלנו לפני 17 שנים הזמנתי קרמיקה, ריצוף, ועוד שלל מוצרים לריהוט חדר האמבטייה והשירותים מחברת נגב, ואין ספק שנגב מבחינת איכות היא חברה ברמה אחת מעל כולם, עד היום הכל נראה נהדר,

אבל אחת מההתלבטויות שלי בזמן העיצוב הייתה מה לקנות, מה מתאים, אני ממש זוכרת שהזמנתי קרמיקה ואחר כך ניגשתי שוב והחלפתי למשהו אחר,הרבה פעמים אני מוצאת את עצמי בדילמות פנימיות, מצד אחד מחכה בקוצר רוח לקנות ולהנות, ומצד שני מרוב השפע שיש אני לא יודעת מה להחליט, בהחלט דרמה.
השבוע הגעתי למפגש מרגש במיוחד בחנות הדגל של נגב ברחוב לחי בבני-ברק, כדי להכיר את המיתוג והקונספט החדש של חברת נגב שמזוהה עם עיצוב הבית הישראלי כחברה ישראלית כחול לבן מובילה,קבוצת נגב יוצאת לדרך חדשה ומשנה את שוק העיצוב בישראל, מעכשיו כל אחד יכול להגיע ולהתרשם ממגוון עיצובים מוכנים שיעזרו לו בהחלטה בתהליך העיצוב, וזה שינוי מהפכני בהחלט.

נגב, הרשת המובילה למתן פתרונות עיצוב כוללים לבניה ולשיפוץ הבית ומי שהובילה את מהפכת הגרניט פורצלן בארץ, מזנקת קדימה כשהיא מודיעה על השקת תפיסה חדשה בעולם העיצוב שכל מטרתה לפשט את עולם העיצוב, ולבסוף להפוך אותו למלהיב יותר, חוויתי יותר, עדכני ומעורר השראה.

בימים אלו חוגגת נגב את השקתו של מתחם הקונספט המחודש שלה בסניף הדגל שבבני ברק, המתחם, ששודרג עיצובית באופן חסר תקדים, משלים את המהפך התדמיתי של המותג ואת התעוררותו לחיים חדשים, תוססים ומלאי עניין ותוכן.
חווית קנייה ייחודית - מתחם קונספט חדש ומרתק:
נגב חרטה על דגלה ללמוד את מגמות העיצוב ולדאוג להביא ללקוחותיה את העיצובים העדכניים והנכונים ביותר לבית. כחלק מתפיסת עולם זו, נגב משיקה מתחם קונספט חדש ומרתק ברחוב הלח"י, אשר ייתן מענה לקהל הרחב והקהל המקצועי ויעניק להם חווית ריגוש חדשה בעולם עיצוב הבית. מתחם הקונספט מציע לצרכנים תפיסת עיצוב ושירות חדשה, המאפשרת לכל אדם בישראל לבחור לעצמו את הלוק המושלם עבורו שיהפוך כל חלום למציאות בעת שיפוץ ועיצוב הבית.
המהפך המהותי במתחם הקונספט, הוא תולדה של ראייה עיצובית עכשווית ורעננה תחת המסר JUST ARRIVED.
"הרעיון העומד מאחורי עיצוב האולם, אותו הגינו יחד עם המעצבת דפנה קסטיאל, הוא יצירת חללים בצורת קופסאות קונטיינר שכמו מגיעות כל הזמן מהנמל ונפרקות באולם ללא כל דיחוי. האווירה הנוצרת היא של סיפוק מתמיד של סחורה חמה הכוללת את מיטב המוצרים שהינם בגדר המילה האחרונה והטרנדית ביותר הקיימת בתחום" אומרת מאיה גרינפלד סמנכ"לית השיווק של קבוצת נגב. "אופן הצבת הקונטיינרים באולם עוזרת ללקוח ומעניקה לו כלים למצוא את הסגנון המדוייק המתאים לו מתוך השפע הקיים תוך שאנו מנווטים אותו למקום מבטחים המשקף את הטעם והסגנון האישיים והייחודיים לו" מוסיפה גרינפלד.
על מנת לשמור על רמה גבוהה של עניין, מבטיחים בנגב שאמנם חלק מהקופסאות יהיו קבועות ויכילו את חמשת הלוקים המובהקים המגדירים את השפה החדשה והחדשנית של החברה, אך אחרות ישמשו כקופסאות פופ אפ והתצוגה בהן תוחלף ותשתנה לעיתים קרובות. בנוסף, קופסא אחת תהייה מיועדת לשמש כגלריה לתערוכות מתחלפות בה תשתנה התצוגה מעת לעת ותכלול פריטי אומנות ועיצוב של סטודנטים, מעצבים צעירים, אומנים וכו.
בנוסף לחווית השיטוט בין הקונטיינרים, המדמה שיטוט בתערוכה גדולה שבה הסקרנות מובילה את המבקר מדוכן לדוכן, מציע מתחם הקונספט של נגב אמצעי תצוגה מרשימים וגישה נוחה למוצרים מבלי לשכוח כמובן את המגוון של מיטב מותגי היוקרה המיובאים בלעדית על ידי נגב ביניהם: ,Villeroy & Boch Grohe, Cielo, Inbani ורבים נוספים עוד עוצבו בסניף כיכר מרכזית בה ניתן לשבת בנחת וכן פינות ישיבה שקטות המאפשרות מפגשים של אחד על אחד על כוס קפה לצליליה של מוסיקת רקע נעימה ומרגיעה.
לדברי מנכ"ל קבוצת נגב, אורי גלבוע,  "כמותג העומד בראש הפירמידה המקצועית בתחומו וכמוביל מגמות בסצינת העיצוב, חרטנו על דגלנו לחיות ולנשום את עולם העיצוב, לחקור ולהבין אותו לעומק ולספק לקהלים שלנו את המילה האחרונה בתחום תוך כדי הקניית חווית קניה מושלמת של מיטב המותגים המובילים בעולם ברמות מחירים הוגנות ונוחות לכל כיס" .
השקת "שיטת 5 הלוקים":
חמשת עולמות העיצוב, או הלוקים הנכונים לעכשיו, מהווים כלי של נגב המאפשר לה לעזור ללקוחותיה למצוא מהו הסגנון העיצוב אליהם הם מתחברים ולהציג להם את "המתכון" המושלם המפרט אילו רכיבים בדיוק מרכיבים את הלוק אשר בחרו.
כדי להגיע ללוקים הנבחרים, מומחי נגב בשיתוף משרד לייעוץ אסטרטגי "ג'ייקוב פרס" וטרנדולוגית מבית WGSN יצאו למחקר מקיף אשר הוביל לבסוף לזיקוק וניסוח של חמישה "לוקים" נבדלים, שכל אחד מהם מאפיין סגנון חיים וסגנון עיצובי, ומספק השראה למעצבי פנים, לאדריכלים, וללקוחות הפרטיים.
ראוי לציין כי לא כל 5 הלוקים שנבחרו, הם סגנונות חדשים בעולם העיצוב, אך נגב השכילה לזקק כל אחד מהלוקים ולתרגם כיצד הם באים ויבואו לידי ביטוי היום ובשנים הקרובות.
לדברי גרינפלד, "באמצעות שיטת 5 הלוקים, נגב מאפשרת לכל אחד למצוא את הלוק שלו בדרך להגשמת שאיפותיו לבית, מבלי להסתבך ב"שפע המסובך" של עולם העיצוב ופורסת בפני הלקוחות סגנונות עיצוב המאפשרים לחוות עולם שלם, עדכני ומלא דמיון. בכל סגנון, ניתן לגלות משחקים של גוונים, מרקמים, גדלים ואביזרים משלימים, המשמשים מקור להשראה ולרעיונות מעשיים.
שיטת 5 הלוקים היא הבסיסו התוכן לכל אסטרטגיית השיווק והנראות בנקודות המכירה ובאתר נגב.

הלוקים הנבחרים:
הלוק המינימליסטי| היופי בפשטות

לוק המבוסס על זוויות מעוגלות, מגע קטיפתי, יוקרה בפרטים הקטנים ולבן על לבן.
בעונה הקרובה נראה את הטרנד המינימליסטי מתפתח בכיוון של רכות וחמימות מזמינה, בצבעוניות פסטלית, אוורירית, טקסטיל באריגים רכים ואביזרים מעוגלי פינות, המרכיבים סביבה נעימה ומאפשרת לטקסי היום- יום ולהרגלי הטיפוח האישיים.
הלוק התעשייתי | נגיעות רכות במראה קשוח
פינות מעוגלות לצד ברוטליזם רך, הרכבים חדשים, מתכות חדשות ונגיעות של צבע.
הלוק התעשייתי החשוף והמפוספס, נמצא בשטח כבר זמן מה ואין לו כל כוונה להעלם. בעונה הקרובה, צפוי הלוק לקבל תפנית מעניינת, לאבד מקשיחותו ולהיפתח לסממנים של נשיות ויצירתיות.
חומרי בנייה אופייניים כמו בטון חשוף, יתרככו באמצעות שילוב של טונים בהירים וחמימים, חומרים חדשים וצבעוניים שמקורם בעיקר במחזור פלסטיק וחומרי גלם, ינקדו את פני השטח והצורות המעוגלות יאזנו את המראה התעשייתי הקשוח.
הלוק הקלאסי | רומנטיקה כפרית לצד תחכום אורבני

מראה על זמני, אלגנטי ונינוח, המשלב אלמנטים תקופתיים – רומנטיות כפרית עם תחכום אורבני, רצפה דרמטית, חומרים עשירים וצבעי שחור לבן דרמטיים.
הלוק הקלאסי נוסך תחושת ביטחון וביתיות בעידן שבו הגבולות משתנים, חלקם מתמוססים ומאפשרים מעברים בין תרבויות וסגנונות חיים וחלקם דווקא מסתגרים ומחפשים סממנים מבחינים חדים יותר.
הלוק הקלאסי שואב השראה מהסגנון האירופאי המוכר של תחילת המאה ה- 20- נגיעות של היסטוריה באיכות חיים מודרנית. הוא מאפשר לשלב אווירה של שלווה כפרית בדירה עירונית ומראה אורבני רב שכבתי בבית פרטי.
המתח בין הסגנונות יוצר את הלוק המדויק והעדכני ביותר.
 
הלוק הגרפי  |  תעוזה גיאומטרית

שילוב רב גוני של ישן וחדש, יוקרתי וצעיר, רטרו ושיק פוסט מודרני. לאוהבי הצבע והשפה הגרפית.
הלוק מאופיין בשילובים של דוגמאות גיאומטריות, בצבעוניות והרכבים גרפיים מפתיעים, משדרים גישה קלילה, חיובית ואופטימית לחיים.
בלוק זוויות חדות וצורות אמורפיות, אנלוגי ודיגיטלי – בהשראת תנועות עיצוביות פורצות דרך משנות ה- 80-70-60, ממפיס ומילאנו, פופ ארט אמריקני ועיצוב סקנדינבי.
לוק המסעות | קול קורא לנדוד
שילובים אתניים וחזרה לטבע בשילוב של משטחים מהטבע ומוטיבים ידניים.
בעולם של ריבוי מסכים, כאשר רבות מהחוויות שלנו מוקרנות ואינן מוחשיות, מתעוררת מחדש המשיכה לטבע, לחוויה, לאקסטרים.
כיום, אנו חשופים יותר מתמיד למידע ולהיכרות עם תרבויות מרוחקות. הגלובליזציה פתחה בפנינו את האפשרות להכיר ולהיטמע בחברה אנושית רחבה, אך יחד עם זאת, טשטשה את ההבדלים והיא מאיימת להכניע את התרבויות שלא ייטמעו במכבש הכלכלי. במקביל, תרבות הפנאי והאפשרות לנסוע בעולם, להיחשף למקומות חדשים וללמוד ממנהגיהם של בני אדם בכל קצוות תבל. הטרנד הנפלא של מסעות בעולם, ריבוי האפשרויות לחקור ולגלות עולמות – מושך אותנו לבחור מהעושר הססגוני, האתני והתרבותי, של כל התרבויות והחברות שבעולם. אנו כבר לא אוספים מזכרות קטנות, אלא מפנימים ומאמצים לליבנו את אותם מרכיבים שיהפכו את סביבתנו הביתית לייחודית ולאישית יותר.
כשהסתובבתי וראיתי את המתחמים של העיצוב, הרגשתי שמחה בלב שסוף סוף, מנגישים את השפע ללקוח בצורה מסודרת ולא מבלבלת, וכך לא צריך לדמיין איך יהיה, פשוט בוחרים את הלוק שאוהבים ומתחברים אליו יותר וכך כל תהליך הרכישה הרבה יותר קל וגם הלקוח הרבה יותר רגוע ושמח כי הרבה התלבטויות נחסכות לו.
מיתוג מחדש
כחלק נוסף במהפך המיתוגי של נגב, נוצר גם מראה גרפי חדש ורענן המשדר ערכים של חברה הצועדת קדימה ומשדרת אופנתיות וטרנדיות. לצורך כך, נבחרה שפה גראפית נקייה, מינימליסטית ועדכנית ונקבעה הסיסמא 'נגב. מתכון פשוט לעיצוב מושלם'. הלוגו החדש בנוי מאותיות עבריות שהוחלפו לפונט מעודכן שאליו הוצמד סמליל פשוט אך מתוחכם בו בזמן. מחד, נראה הסמליל כמו חלל תלת ממדי המדמה דירה, ומאידך, נוצר טוויסט היוצר צורת לב. החיבור הגראפי שבין ההאדריכלי והרגשי נוצר כמעט במקרה אך הוא זה המאגד בתוכו בדיוק רב את אותם ערכים עליהם נשענת החברה.
נגב בחרה לעלות עם קמפיין פרסומי בכיכובו של השף "שגב משה" המייצג את ערכי נגב:
מחד : נגישות, ישראליות, גובה העיניים ומאידך, חדשנות, ואסתטיקה.
הקמפיין בא להמחיש את העובדה שאם מקבלים מתכון טוב (הלוקים) ורכיבים הנכונים (מוצרים) , משימת עיצוב ושיפוץ הבית הופכת לקלה יותר, נעימה יותר, ונוחה יותר.
השף שגב ממחיש מבחינת נגב את ההתייחסות להרכבת עיצוב הבית כהרכבת מתכון. בשיטת 5 הלוקים- מתכון פשוט לעיצוב הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה