יום שני, 29 בינואר 2018

אתר מוצרי הפארם המשתלם בישראל משיק:דורקו מותג סכיני הגילוח הטוב בעולם חוזר לישראל במחיר המשתלם ביותר

אחת הבשורות המרכזיות שמציג אתר PHARMERS הינו חזרתו לישראל של מותג סכיני הגילוח האיכותי Dorco, לאחר היעדרות של קרוב לשנה, מוצרי חברת דורקו, המיובאים ומשווקים לישראל בלעדית ע"י PHARMERS, נחשבים לאיכותיים ביותר וידועים ברחבי העולם במחירם הזול, כ-30-50 אחוזים פחות לעומת סכיני הגילוח האיכותיים המתחרים.

מי מאיתנו אינו משתמש בסכין גילוח? זה מוצר חובה בכל בית, גם לנשים גם לגברים וגם לבני נוער, אצלנו בבית מפוזרים סכיני גילוח בכל חדר אמבטיה, וגם במקלחת וזה בהחלט מוצר שימושי מאוד, אבל אחד הדברים שמפריעים לי שאני רוכשת סכיני גילוח בסופר פארם זה תמיד מאוד יקר וזוהי הוצאה גבוהה למוצר בסיסי וחשוב, לכן שמחתי מאוד להכיר את האתר PHARMERS שבו ניתן להזמין את מותג סכיני הגילוח האיכותי Dorco וזוהי בהחלט בשורה להרבה משפחות, במיוחד בימים אלו שהכל מאוד יקר וצריך לחשוב גם על חסכון.

לאחר מתיחת פנים רצינית ועיצוב חדיש של המותג האהוב, המהווה את חברת סכיני הגילוח השלישית בגודלה בעולם, יתרחב שוק סכיני הגילוח בישראל ולצרכן הישראלי תתאפשר סוף סוף האופציה לרכוש סכיני גילוח איכותיים במחיר זול יותר מארה"ב.
שנת 2017 באומת הסטארטאפ, הגיע הזמן לא?
אז על אילו מוצרים מדובר בעצם?

 'PACE 4' סכין מעולה בעלת ארבעה להבים בהשקת בכורה בישראל - סכין שמביאה בשורה גדולה לבעלי זיפים קשים ועבים הרגילים להשתמש במאך3, הסכין מתנקה בקלות רבה והשערות לא נתקעות בזכות צפיפות הלהבים כך שהסכין מבטיחה גילוח מהיר, חלק ועדין יותר, ואורך חיים עד ליותר מ-30 אחוזים מהסכין האיכותית המקבילה, סכין מתאימה גם לאילו המגלחים לא רק את עור הפנים ולספורטאים.
מפרט- סכין גילוח אל חלד, כוללת ציפוי עדין של פולימר סיכה המאפשר מגע חלק ועדין עם העור, ציפוי נגד קורוזיה וציפוי להגברת עמידות הלהב וחיזוק קצה הלהב. הסכינים מכילים רכיבים להגנה על העור כגון: תמצית זיתים המסייעת להתחדשות הקולגן ולמניעת פטרת, תמצית קמומיל ואבקת אלנטואין אנטי אלרגנית, אנטי-דלקתית ומרגיעה, הסכין בעלת מבנה ארגונומי המאפשר אחיזה נוחה וזוית גילוח אידאלית.
מחיר: מערכת סכיני הגילוח הבסיסית של   PACE4כוללת ידית + 2 מחסניות (8 סכינים) במחיר 68 ₪ בלבד! רביעיית פייס4 שלעולם לא נמכרה בארץ, נמכרת  בלעדית במחיר ממוצע של 20 ש"ח ליחידה,סכין גילוח איכותית ב-5 שקלים. מטורף! להשיג ב - MyDorco.co.il
'PACE 6' – סכין פרימיום, הסכין הראשונה בעולם בעלת שישה להבים (פלוס טרימר- להב אחורית לעיצוב הזקן והפאות). ה'פייס 6' נחת בחזרה בארץ הקודש, לאחר היעדרות של כשנה, כדי להתחרות על נתח השוק של סכין הפרוגלייד והפיוז'ן, ויש לו את כל הנתונים להצליח.
קרדיט צילום עומרי מרון
מפרט- הסכין גילוח עצמה היא אל חלד, כוללת 6 להבים עדינים במיוחד לגילוח חלק וציפוי עדין של פולימר סיכה המאפשר מגע חלק ועדין עם העור, ציפוי נגד קורוזיה וציפוי להגברת עמידות הלהב וחיזוק קצה הלהב. הסכין, שמיועדת לאנשים עם עור רגיש ומגורה, מכיל קומבינציה של ויטמין E, אלוורה ושמן לבנדר שמרגיעה ושומרת גם על העור הרגיש ביותר, גם כאן הידית בעלת מבנה ארגונומי המאפשר אחיזה נוחה ולא מרגישה גדולה או מסורבלת.

מחיר: מערכת סכיני גילוח פרימיום 6 PACEהכוללת ידית + 2 מחסניות (8 סכינים) במחיר 80 ₪ בלבד! להשיג ב - MyDorco.co.il
יודגש כי בניגוד לחברות אחרות -כל ידית של דורקו, מתאימה לכל סכין של דורקו ולהפך.
לאחר התנסות בסכין גילוח בעלי מדווח שהסכין מעולה עושה את העבודה בצורה מיטבית, אני גם התנסתי בסכין משלי מהקופסה לגילוח הרגליים ובהחלט אני מאמצת גם את המותג וגם את המחיר.
אודות Dorco
דורקו, שהוקמה בשנת 1955, הינה חברת סכיני הגילוח השלישית בגודלה בעולם הממוקמת בקוריאה הדרומית. לפני כעשור, החלה החברה לפתח מספר מוצרי איכות שיעניקו תמורה מעולה למחיר, על מנת להתחרות במובילה העולמית. מוצרי דורקו נחלו הצלחה בארה"ב (dollarshaveclub.com, שמשווקת את סכיני דורקו, תפסה נתח מפלצתי של 50% משוק האונליין האמריקאי וכל זאת תוך 5 שנים), אפריקה, אסיה ואנגליה.
למידע נוסף על דורקו ישראל- http://mydorco.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה