יום שבת, 6 בינואר 2018

בונז'ור ולתנור סדרת מוצרי בצק שמרים לאפייה ביתית בקלי קלות...

שמחתי מאוד לקבל להתנסות את הסדרה החדשה והפורצת דרך של בונז'ור בתחום האפייה הביתית, מוצרי בצק שמרים שבקלי קלות תכינו וגם תקבלו הרבה מחמאות, אני בכל אופן מאושרת כי תמיד קשה לי להכין בצק שמרים כמו שצריך ואני מאוד אוהבת את ריח האפייה בבית, וזוהי סדרת מאפים שבהחלט עונה על הצרכים שלי, ולדעתי האישית בהרבה בתים מאוד ישמחו ויהנו מהמאפים המדהימים של בונז'ור.


אז תכירו את סדרת מאפי השמרים של בונז'ור ולתנור, עוגת קראנץ' שוקולד


העוגה מוכנה לאפייה מעולה לרגעים שבא משהו מפנק לצד הקפה או שמגיעים אורחים בהפתעה ואז אפשר לפנק אותם בעוגה טרייה ישר מהתנור. 

תכירו את הרוגלך של בונז'ור ולתנור


מאפה שאהוב מאוד אצלנו בבית ובכלל בישראל ומתאים גם ככיבוד לאורחים שמגיעים בהפתעה,אני בדרך כלל קונה רוגלך במאפייה השכונתית ומבחינתי עדיף אריזה שמיועדת לתנור ואז אוכלים את הרוגלך טרי טרי, 

פוקצ'ה מדגנים מלאים עם 30% כוסמין,

נהדרת גם כמאפה בריא יותר לילדים ובכלל לכל המשפחה, מושלם לארוחת הערב,לצד גבינות וסלט ירקות.
וחלה מתוקה שהכי כיף לאפות בתנור לקראת יום שישי, במיוחד שיורד גשם וקר אין כמו ריח של חלה מתוקה שנאפתה בתנור ורק מחכים לנגוס ממנה,


בזכות בונז'ור התהליך הרבה יותר קצר וקל, אין צורך במיקסר והתפחה עם כמות של שמרים מדוייקת, בקלי קלות נהנים מחלה ממש ממש טעימה, בהחלט בשורה, מתפיחים כ-4 שעות על נייר אפייה,מורחים ביצה על החלה וישר לתנור,


אפיתי חלה מתוקה לקראת כניסת שבת יצאה חלה נהדרת טעימה מאוד ובכלום עבודה, ואני הולכת לאמץ את הרעיון הזה כל שישי, 


ממליצה לכם מאוד על סדרת בונז'ור ולתנור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה