יום שני, 22 בינואר 2018

בייגלה עגול בתיבול גדול ,טעמים חדשים לבייגלה עיגולים של אסם....

אני באופן אישי חסידה גדולה של בייגלה, אוהבת בייגלה מאוד מאוד, יש משהו בבייגלה שתמיד עושה חשק לאכול, בעיקר שבא לי משהו מפנק ללא קשר לארוחה, בכיף שלי אני נחה שלצידי צלוחית מלאה בבייגלה.
אסם השיקה לפני שנה את בייגלה עיגולים שמאוד אהוב עליי בזכות הצורה העגולה והטעם המפנק ובימים אלו אסם מרחיבה את מגוון הטעמים של בייגלה עיגולים, עם טעמים חדשים וטעימים במיוחד, זעתר,שום פיקנטי ומלח ים, שמתאימים במיוחד לאירוח ולנשנוש ומעניקים חווית אכילה כייפית ומהנה, בהחלט טעימה ומהנה.

נחמד גם להגיש לאורחים עם מטבלים בצד, אני מאוד אוהבת לאכול גבינה לבנה או קוטג עם בייגלה, הכי טעים.
כמובן שטעמתי את הטעמים החדשים ומאוד אהבתי, אין ספק שהרבה משפחות יאהבו במיוחד אחרי שהטעמים החדשים קיבלו ציונים גבוהים במיוחד במבחני הטעימה של הצרכנים, אז מה שנשאר זה רק להתפנק ולפנק את כל המשפחה.

להשיג ברשתות השיווק, מחיר מומלץ לצרכן 10-12 ש"ח לחבילה 300 גרם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה