יום ראשון, 21 בינואר 2018

ספר חדש מותחן רב עוצמה "ספר השקרים" מאת טרי טרי ....

יום שבת זמן מנוחה ואין כמו לקחת ספר טוב שנקרא ספר השקרים שכתבה טרי טרי, להתרכבל בשמיכה ופשוט להנות, מספר קולח ומותח ולהכנס לעולמן של קווין ופייפר תאומות שמעולם לא נפגשו,והן נפגשות לראשונה בעקבות אירוע טרגי ששואב אותן למסע אל קללה משפחתית על פני מאות שנים.

שתי תאומות זהות לחלוטין מבחינה חיצונית אך כל כך שונות באופי אחת מגלה דחף אובססיבי אל האמת, והשנייה נמצאת בשקר, כמו בחיים שאחד בוחר לשקר ואחר דוגל באמת וצדק,תאומה אחת יכולה למשול באופל ובחושך והאחרת עשויה להחזיק בידה את המפתח לשבירת רצף הקללה, ואת הכל התחילה האם שהפרידה בינהן מתוך רצון להגן עליהן.
הסופרת טרי טרי סוחפת את הקורא וגורמת להפתעה בכל דף שקראתי מחדש, בהחלט ספר מותח ועוצמתי שנקרא בנשימה אחת, ומכניס את הקורא למתח ורצון לדעת מה אמת ומה שקר, כי השקרים הופכים לאמת והאמת נראית כמו שקר.
טרי טרי חייתה במרוצת שנות חייה בצרפת בקנדה באוסטרליה ובאנגליה והספיקה לצבור לאורך הדרך ארבעה תארים אקדמיים, שלל דרכונים ושם יוצא דופן. הקריירות שלה בעבר כוללות מדענית, עורכת דין, אופטומטריסטית ובאנגליה - עבודות שונות בבתי ספר, בספריות ובקרן צדקה. טרי טרי שונאת ברוקולי ואוהבת חתולים.
זהו סיפרה הרביעי היוצא לאור בארץ,הטרילוגיה שלה "להתחיל מחדש " זכתה להצלחה בארץ ובעולם וזכתה בפרסים רבים.
הספר: "ספר השקרים",   מאת:טרי טרי
הוצאת ש.זימזון מבית ספר לכל.
394 עמודים, 98 ש"ח.
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה