יום ראשון, 7 בינואר 2018

מסעדת ענבה שווה ביקור למודיעין...

ביום שבת יצאה השמש לאחר מזג אויר חורפי וסוער ויצאנו לטייל במודיעין בפארק שהוקם על ואדי ענבה ולפארק קוראים פארק ענבה, מקום מקסים ביותר עם נוף משגע והרבה פעילות לכל המשפחה, בהחלט שווה ביקור, מול הפארק שוכנת  מסעדת ענבה זה ממש כיף לשבת במסעדה שצופה על כל הואדי, ולהנות מאוכל משובח.


מסעדת ענבה נפתחה לפני שנה וחצי, ומביאה לתושבים הרבה כיף בישיבה במסעדה לאחר בילוי בפארק ענבה, ואני שגיליתי את המקום ואת המסעדה כל כך התלהבתי מהמיקום שחייבים להביא את הבשורה הזו לאנשים שמגיעים מאזורים אחרים כדי שיוכלו להנות מבילוי מושלם, שבו מככבים נוף פסטורלי, אוויר צלול, ואוכל מפנק במסעדת ענבה, בהחלט הנאה צרופה לכל המשפחה, וגם לזוגות אוהבים, זוגות חברים ועוד...

בתפריט של ענבה ניתן למצוא מגוון מנות ראשונות, סלטים, מנות עיקריות עם בשר איכותי, מנות דגים, מנות צמחוניות, מנות מיועדות לילדים,ומנות ספשייל משתנות שכדאי מאוד לטעום, בנוסף יש בר אלכוהול עשיר עם מבחר משקאות וקוקטיילים,בענבה תהנו גם ממגוון קינוחים, הופתעתי לטובה מהאיכות והטעם של המנות  ומההקפדה בהגשת המנות, כל מנה עשוייה במידה הנכונה והמדוייקת מבחינת הטעמים, אוירה מאוד נעימה במסעדת ענבה ויחס אישי מהמלצרים עם אירוח לבבי.


על מסעדת ענבה ועל הרעיון הייחודי של מסעדת איכות במודיעין אחראיים בעלי המסעדה, ענבר גוהר וחגי גילשון, צעירים בשנות ה 20 לחייהם, שעשו צעד אמיץ והחליטו שאת הקריירה שלהם ייבנו במודיעין, עיר מדהימה ותושבים "ליגה בינלאומית",ענבר וחגי בדקו מספר מקומות אפשריים למסעדה בגוש דן ובשפלה הפנימית והחליטו ללכת עם הלב... למודיעין.
מאוד אהבתי את הנראות המיוחדת של תפריט המשקאות של מסעדת ענבה בהחלט מקורי,

והתחלנו את הארוחה עם בירה קרירה וסיידר חם עם תפוחים,

ולאחר שהתרשמנו מהנוף, והמסעדה מה שנותר זה לטעום  חלק מהמנות ולהנות מאוכל ממש איכותי, אני מבקרת במסעדות ומאוד התרשמתי מהאיכות של המנות שטעמנו,
מנת לחם הבית עם רוטב פסטו, ועגבניות מרוסקות, מאוד טעים, לחם ביתי וקרסיפי שאי אפשר להפסיק לאכול,

כרובית מטוגנת עם מלח ים אטלנטי, זרעי כוסברה וטימין מוגש עם איולי פטרוזיליה, טחינה ולימון,

השילוב של הלימון מאוד מיוחד והתקבלה מנה מאוד מפתיעה בטעם, שנאכלה די במהירות,
קרפצ'יו פילה עגל שמן זית, מלח ים אטלנטי, בלסמי מצומם ופרמז'ן,

מנה ממש טובה הקרפצ'יו עשוי כמו שצריך, השילוב עם טעמי הבלסמי ושמן הזית יוצר חגיגה בפה, מצורפים למנה טוסטונים קטנים, וזוהי מנה מנצחת.
לעיקריות הזמנו,
כבדים עם ריבת שרי כבדי עוף, רוטב יין אדום וכוכב אניס, בצל אפוי מוגש על פירה עם חמאה,
מנה כזו עם כבדים יכולה להיות מצויינת ויכולה להיות חוסר הצלחה, במקרה של מסעדת ענבה והשפים שאחראים על המנה , אהבתי כל ביס שהיה נימוח עם כבד שלא התייבש והיה עשוי במידה הכי נכונה, ביחד עם ריבת השרי פשוט מעדן.
וגם הזמנו מנה עיקרית  מתפריט הספיישלים, מנה מאוד מיוחדת ,
תבשיל לחי עגל בבישול ארוך עם חומוסים,מונגולד,גזר,פראסה וארטישוק ירושלמי, מוגש על מצע בורגול עבה שבושל בציר ירקות,
במהלך חיי לא יצא לי לטעום לחי עגל, וזו הייתה אחת המנות הטעימות שאכלתי, בשר הלחי רך ונימוח, וכל התבשיל היה מושלם מבחינת הטעמים, מה שכדאי להגיע במיוחד לאכול אותה, מקווה שהיא תשאר בתפריט הספיישלים.
ואיך אפשר בלי קינוח טעים לסיום הארוחה, במסעדת ענבה יש קינוחי פירות מיוחדים  שנמצאים בתוך הפרי שהוזמן, אנחנו הזמנו קינוח אננס, גלידת אננס טרי שנמצאת בתוך חצי אננס , ממש ממש טעים,
תודה רבה למסעדת ענבה על האירוח, אנחנו עוד נחזור למודיעין גם לטייל וגם לאכול, ממליצה בחום להגיע,
בר מסעדה ענבה
עמק זבולון 1, מודיעין.
טלפון: 077-7296363
שעות פתיחה:
ב-ה 12:00-23:00
ו-ש 09:00-23:00
לאתר המסעדה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה