יום שישי, 20 בנובמבר 2015

לראשונה בישראל: מוצרי הטיפוח לשיער היוקרתיים של SAPHIRA במלון וולדורף אסטוריה ירושלים

ממש לא כל יום מזדמן לי להגיע להשקה איכותית במלון פאר וולדורף אסטוריה ירושלים,מלון שדורג במקום השביעי בין מאה בתי המלון הטובים בעולם לשנת 2015,ונבחר כמלון הטוב ביותר במזרח התיכון, אין ספק גאווה ישראלית.



כשהגעתי למלון הוקסמתי מהיופי מלון יוקרה במלוא מובן המילה,נברשות מרשימות,שנדליריים מהממים,מזרקה עם עצים,שעון ייחודי למלון עם סמלים של ירושלים.




וגולת הכותרת 226 החדרים,מתוכם 29 סוויטות,בכל חדר יש אייפד,טלויזיה חכמה גם בחדר האמבטיה,מכונת נספרסו,פאר לא רגיל,והחדרים הרגילים ממש גדולים ומרווחים כמעט 40 מ"ר.





הסוויטות מאוד מרווחות,ממש כמו דירה,עם כל הפינוקים האפשריים,הסתובבתי בסוויטה וממש התרשמתי מהאיכות.



בנוסף יש במלון אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה ואזורי ישיבה מעוצבים. 




ובעצם ההגעה למלון הייתה כדי להשתתף באירוע הפתיחה של סלון הבוטיק וחנות הדגל הרשמית של מוצרי חברת  SAPHIRA הבינלאומית שמגיעה לישראל ומתחילה לשווק את מוצריה בארץ.
 SAPHIRA היא חברת הקוסמטיקה היחידה בעולם שמתמקדת רק במוצרי טיפוח שיער המיוצרים מהמינרליים של ים המלח ונחשבת לחברה המובילה בשוק המקצועי בעולם.
השם והפנים מאחורי המותג היא הבעלים ספירנ טסלר-גרינברג,צעירה בת 25 ילידת ארצות הברית שביחד עם בעלה אביעד גרינברג,פיתחו את קו המוצרים,וכיום יכולים להתגאות בשיווק לאלפי מספרות ביותר מ-16 מדינות ברחבי העולם.


סלון הבוטיק החדש שנפתח במלון וולדורף אסטוריה  ירושלים בשיתוף עם מעצב השיער מבוורלי הילס,מוריס דדון.


וביחד עם המוצרים המעולים של חברתSAPHIRA  מתפרש על פני כ-170 מ"ר בקומה התחתונה של המלון,כולל 8 עמדות,חדר מניקור, חדר פדיקור וחדר V.I.P


סלון הבוטיק SAPHIRA הינו חנות הדגל הראשונה בעולם של מוצרי SAPHIRA והמקום היחיד בישראל בו ניתן יהיה לרכוש את מוצרי  SAPHIRA  מלבד האתר הרשמי.
התרשמתי מנבחרת המוצרים היוקרתית של SAPHIRA
האחד -   The ONE: מסכה ללא שטיפה המבוססת על מינרלים טבעיים. נוסחה שפותחה כדי לרכך את השיער ולהזין אותו לכל אורך היום. המוצר יגרום לכל סוג שיער להראות צעיר יותר ובריא יותר.
The ONE הינו מוצר מושלם וייחודי המבצע עשר פעולות בו זמנית: מרכך שיער יבש ופגום, מעניק שליטה בשיער מקורזל, נותן הגנה מחום ומנזקים של מכשירי החלקה למיניהם, מחדש את הצבע, מתיר קשרים, מוסיף ברק וחיות, משפר תוצאות החלקה, מחדש ומחיה את צבע הטבעי של השיער, מונע קצוות מפוצלים ומוסיף נפח.
"האחד" הוא מוצר מתקדם שנוצר בשביל כל סוגי השיער: שיער מתולתל, חלק, פגום ויבש. המוצר מועשר בקרטין טהור וב26 מינרלים מים המלח. (129 ₪)
בוץ מינרל: מוצר טיפולי ממינרלים המופקים ישירות ממעמקי ים המלח. זהו טיפול ריכוך עמוק עם 26 מינרלים חיוניים בשילוב קרטין טהור. בוץ המינרל עוטף את כל קווצות השיער בשכבה של מינרלים היוצרים רכות עדינה וברק. הקרטין הטהור בונה מחדש את שלמות מבנה השערה. (119 ₪)

שמן מינרל טיפולי: פותח לטיפוח ולהזנת השיער. שמן המינרל קליל ורך, נמרח בקלות ואינו משאיר שאריות. השיער יהיה קל יותר לעיצוב ויבטיח רכות וגמישות תוך שמירה על הברק של כל שיערה ושיערה. התערובת הטבעית של 26 המינרלים מבטיח את הבריאות הטבעית של השיער תוך כדי הגנה בכל שעות היום והוספת ברק עדין. (159 ₪)

שמפו קרטין: פותח במטרה להעניק לחות לשיער יבש, ללא מלחים וסולפטים. מועשר ב-26 ממינרלים פעילים מים המלח ותמציות טהורות של קרטין המשחזרים את מבנה השערה ומרככים אותה. שמפו הקרטין מנקה את השיער ללא דהיית הצבע, מחדיר ויטמין E ותמציות טבעיות, משפר את הרכות והברק הטבעי של כל שערה, מחייה את השיער ומשאיר אותו רך וחלק. (119 ₪)

מרכך קרטין: מרכך הקרטין פותח כדי להעניק לחות לשיער יבש, ללא מלחים וסולפטים. מועשר ב-26 ממינרלים פעילים מים המלח ותמציות טהורות של קרטין המשחזרים את מבנה השערה ומרככים אותה. מרכך קרטין לשיער פותח במיוחד לשימוש משלים לאחר החפיפה בשמפו הקרטין. (129 ₪)
שמפו מינרלים טיפולי: נועד לטיפול בשיער שעבר פעולה כימית כלשהי, בין אם שיער צבוע או מובהר, שיער שעבר החלקה או סלסול. השמפו הינו נטול כל מלחים וסולפטים, נטול נתרן או חומצה גופרתית. השמפו הטיפולי מכיל מינרלים מזינים מים המלח ונועד להגן על השיער ולתת לו את הלחות הנדרשת. הקרטין הטהור עם המינרלים מפיק תוצאות ארוכות טווח ומחזיר לחיות שיער שאיבד מיופיו כתוצאה מכל טיפול כימי שנעשה בו. (139 ₪)
מרכך מינרלים טיפולי: נועד לטיפול בשיער שעבר כל פעולה כימית. מרכך מינרלים טיפולי לשיער פותח במיוחד לשימוש משלים לאחר חפיפת השיער עם שמפו המינרלים הטיפולי. (149 ₪) 
אז אם אתם מגיעים בקרוב לירושלים תגיעו לביקור ותהנו ממוצרים נפלאים,וממלון מדהים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה