יום שני, 16 בנובמבר 2015

ארוחת ערב בקלי קלות עם מוצרי טעם הטבע והפסטות הטריות של שטראוס

אתם מכירים את התחושה שאין לכם רעיונות לארוחת ערב,הילדים רעבים ואני עומדת כבר חסרת אונים,אני עייפה מכל היום ומחפשת פתרונות קלים.
ולכן שהתקבלה אצלי בבית הסדרה המוצלחת של טעם טבע והפסטות הטריות והנהדרות של שטראוס,גיליתי כמה קל להכין ארוחת ערב מזינה ובריאה בקלי קלות.


התחלתי עם הסלטים,סלט ערוגות וסלט המושבה,שמתי בקערה סלט,הוספתי פלפל אדום חתוך,חמוציות,ואגוזי מלך,הכנתי רוטב טעים מכפית דבש,כפית שמן זית,לימון,מלח ופלפל וערבבתי את הסלט עם הרוטב,ממש קל והסלט פריך וטרי וחוסך עבודה קשה,הירקות מגיעים חתוכים ומוכנים לאכילה,בהחלט אאמץ את סלט ערוגות וסלט המושבה של טעם הטבע מוצר מעולה.



בנוסף קיבלתי להתנסות נשנושי תירס של טעם הטבע,אפשר לחמם קלות במיקרו,ואפשר לקחת לטיול ולאכול ישר מהשקית,הילדים שלי מאוד אהבו,וגם פה פתרון קליל ומהיר לארוחת ערב שחוסך הרבה זמן.


וגולת הכותרת רביולי גבינה קלאסי ורביולי בטטה,אני קונה אותם באופן קבוע,מוצר מצויין של שטראוס,אני מכינה רוטב שמנת בקלי קלות שיוצא תמיד מדהים,שמה במחבת שמן זית, 6 פטריות חתוכות,מעט חמאה,ומטגנת,לאחר כדקה מוסיפה 2 כפיות קמח על הפטריות ומערבבת ומוסיפה אבקת מרק פטריות גם 2 כפיות,לאחר שהכל נספג מוסיפה חלב כחצי כוס ומערבבת עד שנוצרת סמיכות,מוסיפה חצי קופסת שמנת לבישול עד 10% שומן,ברגע שהרוטב מסמיך,מפזרת פרמז'ן והרוטב מוכן.




את הרביולי שמה בסיר מים רותחים כ-2 דקות עד שהרביולי מוכן,מסננת,מערבבת עם הרוטב ומגישה לשולחן.


כאמא שגם עובדת במשרה מלאה חשוב לי פתרונות להכנת ארוחות לילדים,והסדרה הנפלאה הזו בהחלט עוזרת.
אז בתאבון לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה