יום שני, 2 בנובמבר 2015

בשורה לנשים: "פוסטי" – פורמולה טבעית לנשים שסובלות מדימום וסתי מוגבר או מדימום בין-וסתי

נשים עוברות הרבה מחזור חודשי מגיל צעיר,הריונות,לידות,וגם למרבה הצער הפלות.
דימום וסתי מוגבר יכול להיות סבל רב,ואי נוחות,ועכשיו ישנה בשורה חדשה לנשים,תרימוורה מבית תרימה,משיקה פורמולה חדשה בשם "פוסטי",המסייעת בחיזוק רירית הרחם ובטיפול בדימומים וגינאליים.
אני מאמינה בכך שחייבים לחזק את הגוף ולהתמודד עם הקושי בחוכמה,פורמולת "פוסטי",נותנת מענה לגופנו בשילוב צמחי מרפא  וכך מאזנים את תופעת הדימום הוסתי המוגבר.
לי באופן אישי יש מחזור מגיל צעיר אני מתקרבת לגיל חמישים ועדיין סובלת מתופעות קשות של דימום חזק,אני בהחלט אנסה את הפורמולה החדשה כדי להקל עליי.
כ-17% מהנשים בגיל הפריון מדווחות על דימומים בין-וסתיים שגורמים לתופעות לוואי שונות, ביניהן חולשה, עייפות, ירידה בזיכרון ובריכוז, אנמיה וחוסר ברזל כרוני. "פוסטי" משלבת צמחי מרפא שמסייעים בטיפול בדימום וסתי מוגבר או בדימום בין-וסתי ובחיזוק רירית הרחם.
 הדימום הווסתי נוצר עם תחילת המחזור החודשי, כאשר רירית הרחם נפרדת מדופן הרחם וכך מאפשרת לרירית חדשה להיווצר על מנת לקלוט את הביצית המופרית. דימום בין-וסתי נגרם כאשר דופן הרחם אינו מגליד מהיפרדות הרירית וממשיך לדמם לאורך החודש או חלק ממנו. סיבה נוספת לדימום בין-וסתי היא חוסר איזון הורמונלי בין האסטרוגן לפרוגסטרון, שהם ההורמונים המווסתים את המחזור החודשי.
 פורמולת "פוסטי" מכילה:
 אלכמיליה  -  צמח הידוע כמחזק איברי רבייה נשיים, עוצר דימומים, מסייע בשיפור זרימת הדם, נוגד דלקת,  אנטי-בקטריאלי ומשמש בעיקר לעצירת דימומים וסתיים חזקים.
 אנג'ליקה סינית  - "הג'ינסנג הנשי".  צמח המאזן ומזין את המערכת ההורמונלית הנשית, הוא משמש ברפואה הסינית המסורתית מזה אלפי שנים להקלה בכאבי מחזור ובתופעות הידועות היום כ- PMS.
 עלי פטל -  עלי פטל אדום ידועים ביכולתם בחיזוק טונוס הרחם ושרירי רצפת האגן ובפעילות מכווצת כלי דם המסייעת בתהליך קרישת הדם.
 בוטשר'ס ברום (Ruscus) - צמח בעל פעילות מנקזת ומורידה נפיחות ובצקות ומחזקת כלי דם.
 אכיליאה אלף העלה - צמח בעל פעילות עוצרת דימום, נוגדת עוויתות ברחם, מחזקת כלי דם ומגבירה הצמתת טסיות דם.
 שבטבט - צמח בעל פעילות מכווצת ועוצרת דימום, משככת כאבים ומרגיעה. מתאים לטיפול בדימום יתר בזמן מחזור.
 מסטיק תימני (אלת המסטיק) - צמח בעל פעילות מחזקת ומאזנת איברי רבייה נשיים. מחדשת רירית רחם, עוצרת דימומים ומסדירה את המחזור החודשי.
 פורמולת "פוסטי" מתאימה למקרים של דימום וגינאלי לא מאוזן, עוזרת בחיזוק רירית הרחם לאחר הפלות ולאחר לידה, מחזקת את כלי הדם ומשפרת את הסירקולציה של הדם. ניתן לשלב עם טיפול הורמונלי (גלולות, טיפול הורמונלי חילופי HRT).
 "פוסטי" משווקת באמצעות תרימוורה, מבית תרימה, וניתנת לרכישה (ללא מרשם) בבתי מרקחת פרטיים, בבתי טבע, בחלק מקופות החולים וברשתות הפארם.
 מחיר מומלץ לצרכן 54.40 ₪.


 אודות תרימה ותרימוורה:
תרימה היא חברת תרופות ישראלית העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק תרופות ומוצרי בריאות. תרימה מייצרת ומשווקת מגוון רחב של תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם הכולל כמוסות, טבליות, משחות וקרמים, סירופים ותרסיסים. תרימה היא בין החברות המובילות בשוק הישראלי בייצור תכשירי טיפול לעור. חברת תרימה מפעילה צוות נציגי מכירות המתמחה במתן מידע רפואי לצוות הרפואי בכל המוסדות הרפואיים ובתי המרקחת בארץ.
 תרימוורה הינה מותג תוספי התזונה מבית תרימה. מוצרי תרימוורה נמצאים תחת בקרה מקצועית רוקחית. עקרונות המותג הן מתן פתרונות טיפוליים מעולם תוספי התזונה והדרמו-קוסמטיקה לטיפול משלים לתרופות ו/או טיפול בבעיות שכיחות תוך הקפדה על איכות, מקצוענות וחדשנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה