יום שני, 23 בנובמבר 2015

אסם מציגה: לחמית ירקות קלויים - כל הטוב של לחמית, עכשיו עם 22% ירקות קלויים

במהלך היום חשוב לי לאכול בריא ואני מחזיקה בבית באופן קבוע לחמית של אסם את כל הסוגים,חשוב לי שהלחמית מכילה סיבים תזונתיים,ומאפשרת לי נשנוש טעים ונוח מבלי להתפשר על תזונה נבונה.
וממש חדש מאסם חידוש וגיוון נוסף לחמית עם ירקות קלויים,המכילה פלפלים קלויים,חציל קלוי,בצל ושום
.

טעמתי את הלחמית עם הירקות הקלויים,שמכילה 22% ירקות קלויים,ועשוייה מחיטה מלאה בלבד,וממש אהבתי,חווית טעם ייחודית שקשה לשכוח,שילוב של עושר טעמים מאוד מיוחד בלחמית,אני אוהבת להוסיף גבינה לבנה בצד,ירקות חתוכים ואני ממש נהנית מארוחת ביניים טעימה ומזינה.
לחמית עם ירקות קלויים מצטרפת לסדרת מוצרי לחמית אסם, סדרת הקרקרים הפופולארית והנמכרת ביותר בישראל.
הסדרה כוללת מגוון סוגים וטעמים:
סדרת מיני לחמית (שהושקה לאחרונה): כפרית, אגוזים, חיטה מלאה, 5 דגנים, שיפון, סובין חיטה, חיטה מלאה ודבש, חיטה מלאה ובצל, שומשום וסילאן, חיטה מלאה דל נתרן, ואף ללא גלוטן.
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
כשרות: בד"צ ירושלים העדה החרדית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה