יום שני, 30 בנובמבר 2015

הכירו את קרם גוף לחות מוגברת מבית קרמה לעור יבש במיוחד RICH BODY CREAM FOR VERY DRY SKIN

החורף מביא איתו קור וגם המון יובש לעור,אני מקפידה באופן קבוע למרוח קרם גוף לאחר כל מקלחת,כי מאוד מפריע לי היובש,וחשוב לי מאוד להזין ולטפח את עורי.
קיבלתי להתנסות את קרם הגוף החדש עם לחות מוגברת לעור יבש במיוחד, RICH BODY CREAM FOR VERY DRY SKIN מבית קרמה.


ניסיתי את הקרם,אהבתי מאוד את הניחוח הנעים ואת המרקם על הגוף,הקרם נספג בקלות,אני מאוד לא אוהבת שנשארת תחושה של דביקות או שומניות לאחר מריחת הקרם,והקרם גוף החדש של קרמה פשוט מעולה,גם לאחר המריחה מעבר לספיגה המהירה העור היה חלק ,רך ועשיר בלחות.
היתרונות של הקרם:
קרם גוף לעור יבש במיוחד.
מעניק לחות ל-24 שעות לתוצאות נראות לעין של עור רך וגמיש.
מועשר בחמאת שיאה לשמירה על הלחות הטבעית של העור.
פועל במהירות להגנה,ריכוך,החלקה והעשרת העור בלחות.
נספג במהירות,מבלי לגרום לתחושה שומנית או דביקה.
המוצר נבדק ואושר היפואלרגנית ודרמטולוגית ומתאים לשימוש בעור רגיש.
לאחר השימוש,העור נינוח,רך ונעים למגע.
כל מוצרי קרמה לא נוסו על בעלי חיים.
אני ממש אהבתי וממליצה בחום מוצר מעולה.
מחיר לצרכן כ-25 ש"ח, לתכולה:500 מ"ל.
  • חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קוסמופארם אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון והפארם עצמן.

ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה