יום רביעי, 25 בנובמבר 2015

"ריחות וטעמים" שוק אוכל מדהים ברמת השרון

הגעתי לרמת השרון לשוק האוכל שנקרא "ריחות וטעמים" כדי להתרשם מתפריט החורף הכולל מגוון תבשילים בבישול ביתי אותנטי,והאמת התרשמתי מאוד ונהניתי מכל ביס.

גולת הכותרת של האוכל ביתי שמוצע בימי חמישי ושישי הינם התבשילים העירקים של אמא פרחייה אמא של עודד מבעלי המקום,אוכל ביתי שלא תרצו להפסיק לאכול,אוכל של פעם,טעים ברמות,מבושל באהבה ואין מה להגיד כמה שאני מתאמצת לבשל התרשמתי מהקובה דלעת,ממגוון הקובות,מהממולאים בחיים לא ראיתי שממלאים גזר בבשר,מעלי הגפן המיוחדים שממולאים בבשר ואורז,מחמין הכי טוב שטעמתי בחיי רך ומזמין,מסלטים איכותיים,ועוד.








והכי חשוב שבעלי המקום שהם גם בעל ואישה לימור ועודד המקסימים פשוט אוהבים מכל הלב את מה שהם עושים,וזה מורגש באוכל האיכותי,בקבלת הפנים החמה,ובשוק שלהם שהרבה אהבה פרוסה על 300 מ"ר שטח,שוק ייחודי שנבנה במודל ייחודי המשלב השראות משווקי האיכרים בתאילנד,ברצלונה לונדון ושוק לוינסקי בתל אביב.





בשוק "ריחות וטעמים" תמצאו,מזון איכותי וביתי,למעלה מ-1000 מוצרים,דוכני פירות וירקות,מחלקת תבלינים,מחלקת חמוצים,מחלקת יין,מחלקת שמנים,מחלקת טחינה וחלווה,מחלקת עוגות ועוגיות,מחלקת שימורים,מחלקת קטניות,ריבות טריות שסבתא פרחייה מכינה,חמוצים נהדרים שהיא מכינה,גבינות ,עמדת שייקים,עגלת פירות טריים,מיצים שנסחטים במקום ועוד שלל מתוקים והפתעות.








עודד שהרבני ולימור אורן בעלי המקום מחוברים לטבע ולאדמה,עודד מגיע ממקום של אהבה מיוחדת הוא קם כל יום בשלוש לפנות בוקר מגיע לשווקים וקונה את מגוון הירקות והפירות והמזון הטרי ביותר ללא מתווכים,ומתוך זה המקום מציע כל יום חוויה קולינרית של טעמים,צבעים וריחות .


"ריחות וטעמים" מציע בכל יום חוויה קולינרית מרגשת של טעמים, צבעים וריחות שכוללים בר חופשי (בופה) המציע מגוון ארוחות בוקר הכוללות מגוון סלטים, ירקות וביצים  (49 ₪ לארוחה חופשית כולל שתיה) וארוחות צהריים חורפיות הכוללות מגוון תבשילים ביתיים מהבילים ומנחמים מעדות ומטבחים שונים מרחבי העולם- סוגי חמין שונים, ממולאים, קובות, מפרום וסלטים שונים( ארוחה חופשית 49 ₪ ) לארוחות הבוקר והצהריים אין תפריט קבוע- כל המנות משתנות על בסיס התוצרת הטרייה באותו היום בשוק וההשראות הקולינריות של הבשלנים השונים. בימי חמישי ושישי מוצע במקום אוכל בייתי מוכן לקחת הביתה. מדובר בשלל תבשילים ביתיים, מעשי ידיה של אמא פרחיה, הכל טרי ונעשה במקום-  תבשילים עירקים ,ממולאים קובות ומטעמים בלתי נשכחים נוספים מהמטבח העירקי ושאר המטבחים והעדות .
בנוסף מציע המקום את חלל החנות והמרפסת המקורה לקיום אירועים אינטימיים (עד 100 איש) באווירת שוק עליזה, במסגרתם יוגש תפריט החורף הביתי של המקום.

"ריחות וטעמים" כולל מספר יתרונות לצרכן- לראשונה בישראל יעניק השוק תעודת אחריות על הפירות והירקות שימכרו, אשר תאפשר החזרת מוצרים שנקנו פגומים. יזמי השוק מבטיחים אסטרטגיית מחיר הוגנת, אשר תמנף עבור הלקוח את ניסיונם הרב של היזמים בתחום הקמעונאות ותציע מחירים ללא פערי טיווח; טעימות בכל דוכני השוק; מגוון המוצרים; טריותם; אפשרות של הכנת הזמנות מראש; אפשרות למשלוחים.
לדברי היזמית לימור אורן :" אנו גאים על המיזם החדש אשר יביא את הפריפריה על טעמיה, ריחותיה וצבעיה, בתחילה לרמת השרון ולאחר מכן לערים נוספות ברחבי הארץ. הקונספט של ריחות וטעמים הינו- 'כמה שיותר קרוב לאדמה, כמה שיותר קרוב ליצרן, כמה שיותר קרוב לטבע' ובהתאם לכך, שוק האיכרים ישנה את פניו בכל יום מחדש בהתאם לטבע, לאדמה ולמצב הרוח של בעליו.. 'ריחות וטעמים' הוא תוצר האהבה והתשוקה של כל אחד מבני הזוג  לעסק- אני מתחום האירוח והמסעדנות ועודד בן זוגי ושותפי הנושם חי ואוכל שוק כל ימי חייו , ומניסיונו הקמעוני הרב. אנו מאמינים שהשוק יהפוך למוסד קולינרי שמשלב תחת קורת גג אחת חווית צריכה אחרת של חומרי גלם איכותיים במחירים הוגנים וחווית אכילה בלתי נשכחת בתוך השוק".
לדברי היזם עודד שרהבני:" מהיום שאני זוכר את עצמי, העסק של הורי היה מרכז השכונה בשל אישיותה של אמי . אמא הייתה  עומדת על הקופה מידי יום, ביד אחת שוקלת וביד השנייה מטגנת חצילים לסביח, קובות ומבשלת ממולאים. אוכל מביא שמחה בכל מקום. אמא תמיד חשבה מחוץ לקופסא, בחרה לא לזרוק כלום ותמיד דאגה להפוך את הפירות והירקות שנותרו, לריבות, רטבים, ממרחים שקשוקה ועוד. אין מתחרה לחמוצים של פירחיה שנהגה להאכיל את כל השכונה. מכל זה יוכלו ליהנות הלקוחות והיא תשתלב במיזם החדש עם אישיותה, מאכליה ומתכוניה - ולא לשכוח 7 כוסות קפה שחור ביום".


 
אודות היזמים:
לימור אורן , מהמסעדניות המובילות בתחום הקולינרי בישראל, עוסקת בתחום המסעדנות והאירוח קרוב ל-3 עשרים. לימור שימשה סמנכ"לית תפעול גן אורנים בתקופתו המשגשגת,  סמנכ"ל התפעול ומנכל"ית  רשת ג'ירף במשך 7 שנים, מנכ"לית רשת ג'פניקה ובנוסף ניהלה את קפה comme il faut,ניהלה את השוק המוסדי בתה ויסוצקי ,סמנכ"ל רשת אפרופו, ייעצה וליוותה את הקמתן של עשרות מסעדות בינהן TYO, ועוד.
עודד  שהרבני יועץ מס ומשפטן, בעל חברה בשם STAX  המתמחה בפתרונות מיסוי, ניהל ב-20 שנה האחרונות את חנות הירקות המשפחתית ברמת השרון , עסק שהוקם עי הוריו לפני למעלה מ- 40 שנה . לימודי ראיית החשבון נקטעו בעקבות מחלה של האב ועודד נכנס לניהולו השוטף של העסק המשפחתי. עודד מבצע רכש טרי איכותי ויום יומי מזה 20 שנה מחקלאים מגדלים ומהשוק הסיטונאי .
אתם חייבים להגיע מקום מהמם ואוכל מדהים.
"ריחות וטעמים"- החרש 8 אזה"ת רמת השרון, א-ה 08:00-22:00 , ו- 10:00-16:00
חמישי ושישי- אוכל בייתי עירקי של אמא פרחיה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה