יום ראשון, 8 בנובמבר 2015

ממרח שוקולד נוטלה המותג האהוב והנמכר בעולם –"Nutella®" תוויות השם הפרטי על צנצנות ממרח האגוזים

המותג האהוב "Nutella®" יוצא בימים אלו במהלך שיווקי מרגש לפרסונליזציה של הצנצנות. החל מחודש נובמבר ועד סוף השנה האזרחית, יוכלו הצרכנים לעצב וליצור לעצמם את תווית הצנצנת עם השם הפרטי שלהם!

 הפעילות תשווק תחת הכותרת Nutella® my name.
המהלך הוא מהלך בינלאומי שיתקיים בישראל במקביל ברוב מדינות אירופה, מדינות הצורכות את הממרח האהוב על ילדים ומבוגרים כאחד. 
"Nutella®" הוא המותג המוביל בעולם בקטגוריית ממרחי שוקולד, ויש לו מעל 30 מיליון אוהבים ברחבי העולם בדף הפייסבוק. גם בישראל הוא הפופולארי ביותר בשל טעמו ומרקמו הייחודי והוא מוביל את השוק עם נתח כספי של כ- 34%  על פני מתחריו ע"פ סקר נילסן נכון ל- 2015.
את התוויות עם השם הפרטי ניתן יהיה לעצב בעמוד הפייסבוק של Nutella® ולהדפיסן במדפסת הביתית.  בנוסף, ב 15  סניפים מרכזיים של שופרסל דיל ברחבי הארץ, יוצבו עמדות הדפסה לשרות הלקוחות שם יוכנו התויות, ללא תשלום, ויודבקו על גבי הצנצנת. פרטים מלאים על הפעילות, כולל מיקומי החנויות ושעות הפעילות של עמדות ההדפסה בעמוד הפייסבוק של נוטלה.
ממרח האגוזים נוטלה הוא חלק מקו המוצרים הרחב של  חברת השוקולד האיטלקית פררו המייצרת גם את שוקולד קינדר, ביצי הפתעה קינדר, חטיף השוקולד קינדר בואנו הנמכר ביותר בקטגוריית החטיפים בישראל, פרלינים פררו רושה וסוכריות טיק טק. הממרח יוצר לראשונה בשנות ה-40 של המאה ה-20 בצפון איטליה, בה נפוצים עצי אגוזים. בכל צנצנת נוטלה בת 750 גרם נכללים 97 אגוז לוז מובחרים, ללא חומרים משמרים כלל. Nutella® מופצת כיום בכ-95 מדינות ברחבי העולם. בישראל Nutella® מופצת על ידי חברת ליימן שליסל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה