יום שישי, 13 בנובמבר 2015

לקראת חגיגת הקניות ברשת: PayPal מציגה: האתרים והקטגוריות שהישראלים הכי אוהבים.

בשנים האחרונות הפך חודש נובמבר לחודש הקניות הגדול בשנה בשל ריבוי אירועי המכירות שמתקיימים במהלכו. השנה תתפרס חגיגת הקניות על פני 5 ימים: היום (ד') ומחר 11-12.11 יתקיים אירוע המכירות של Shopping il, במקביל, מחר יתקיים "יום הרווקים" הסיני (Singles Day) שהפך ליום הקניות הגדול למוצרים מסין,  בתאריך 27.11 יחול "יום שישי השחור"  (Black Friday)  ולאחריו ב-30.11 יחול "יום שני המקוון" (Cyber Monday).
לדברי אפי דהן, מנהל אזור ישראל ואפריקה ב-PayPal: "בשנה שעברה ראינו זינוק של 62% בהיקף הקניות בעולם שבוצעו באמצעות PayPal במכשירים ניידים בהשוואה ל-2013. כמו כן, ראינו עלייה של 51% במספר הלקוחות שביצעו רכישות באמצעות PayPal על ידי מכשירים ניידים בהשוואה לשנת 2013 . מגמה זו באה לידי ביטוי גם מספר ימים אחר כך במכירות במהלך הסייבר מאנדיי של 2014 שהצביעו על נתונים דומים".
בשנים האחרונות הצטרפו הישראלים לחגיגת הקניות, ומדי שנה נרשם זינוק משמעותי בקניות ברשת בימים אלה. לפי מחקר של חברת Ipsos  עבור PayPal שנערך לאחרונה, וכלל גם את התנהגות הצרכנים בקניות באינטרנט בישראל, עולה כי ישראל מדורגת במקום השני בעולם בקניות מחוץ לגבולות המדינה (cross border) בקרב 82% מתוך כלל הצרכנים הקונים ברשת. [1]
אפי דהן, מנהל אזור ישראל ואפריקה ב-PayPal: "הצרכן הישראלי הוא צרכן נבון, אשר עושה מחקר מקדים דרך קבוצות פייסבוק וביקורות ברשת, משווה מחירים, בודק מראש את מדיניות האתרים לגבי משלוח, מיסוי והחזרות, בוחר בשיטות תשלום בטוחות ולכן מרגיש בטוח לקנות מאתרים קטנים וגדולים ברחבי העולם".
דהן מוסיף: "אחד  הנושאים החשובים ביותר בקנייה הוא נושא עלות המשלוח, וחשובה לא פחות עלות המשלוח להחזרת מוצר אשר הגיע ללקוח אך מסיבה כלשהי ברצונו להחזירו. אנו בPayPal- הבחנו בכך שמשלוח החזרת מוצר הוא אחד החסמים לקנייה ברשת. לפי סקר שנערך על ידי חברת Ipsos  עבור PayPal, 55% מהקונים ברשת בישראל רואים משלוח החזרות חינם כמרכיב חובה בעת קניית מוצרים באתרים בחו"ל [2]. לכן, אנחנו מציעים את שירות 'יש דרך חזרה', המאפשר למשלמים באמצעות PayPal לקבל החזר כספי על משלוח החזרות חינם. חשוב שהצרכנים יידעו שהשירות הזה קיים וישתמשו בו במקרה הצורך".
מחקר שנערך בחודש יוני בישראל, מעלה כי נפח הקנייה של הישראלים ברשת במהלך השנה עולה אף הוא. נמצא כי מגמת העלייה בתדירות הקניות ברשת נמשכת, עם כ-31% מהצרכנים ברשת בישראל הקונים לפחות פעם אחת בשבוע, בהשוואה ל-23% ב-2014 ו-10% ב-2013[3].
זאת ועוד, נתוני המחקר מראים כי במהלך השנה הישראלים קונים מוצרים ממגוון רחב של קטגוריות: אופנה, קוסמטיקה, אלקטרוניקה, ג'אדג'טים, מוצרים לתינוקות ועוד.
קטגוריית האופנה היא הצומחת ביותר בשנה האחרונה, עם 52% מהצרכנים שקנו אופנה בשנה האחרונה, לעומת 35% בלבד בשנה שעברה. במקום השני קטגוריית הגאדג'טים עם 43% קונים לעומת 33% אשתקד.
אתרים מובילים לקניית מוצרים באינטרנט על פי הסקר:
•           eBay מוביל עם 70%  מהקונים ברשת. במקום השני aliexpress עם 50% מהקונים. במקום השלישי אמזון עם 24%.
•           תדירות הקניות ב-eBay ו-aliexpress  זהה, עם קנייה אחת לחודש בממוצע. במהלך השנה האחרונה חלה עלייה משמעותית בתדירות הקניות ב- aliexpress, מ-8 ל-12 קניות בשנה. באמזון מספר הקניות בשנה הוא 6 בהשוואה ל-5 בשנה שעברה.
•           אופנה: בארץ: קסטרו styleriver ,ו- , adika. בחו"ל:  eBay, aliexpress , ואח"כ  next.
•           תיירות: האתרbooking.com   ואחריו האופציות המקומיות: איסתא ודקה 90.
•           בידור: סינמה סיטי, יס פלנט ואח"כ גלובוס מקס.
•           אלקטרוניקה: בארץ: וואלה שופס, חנויות זאפ, אולסייל. בחו"ל: eBay,aliexpress ו-amazon.
טיפים לקנייה מוצלחת ובטוחה ברשת, באדיבות PayPal:
  • בדקו ביקורות גולשים וחברים על האתר ועל המוצר הספציפי שאתם מעוניינים לרכוש
  • העדיפו אתרים גדולים ומוכרים עם המלצות וביקורות גולשים חיוביות, השתמשו ברשתות החברתיות וקבוצות פייסבוק כדי לאתר המלצות  על מוצרים ואתרים
  • וודאו את מדיניות משלוחים, ההחלפה והחזרה לפני ביצוע הקנייה
  • בדקו את עלות המשלוח והעלויות הנלוות לשילוח המוצר לישראל כמו מע"מ ומיסים לקטגוריות השונות (עד 75 דולר אין עלויות מע"מ או מיסים, בין 75 דולר ל-500 דולר מחויבים רק במע"מ ומעל 500 דולר יש עלויות מיסים בהתאם לקטגוריה).
  • בטחון ואמון באתר - כשאינכם מכירים את האתר, העדיפו לשלם ב- PayPal, המאפשר העברת תשלום מבלי לחשוף את פרטי האשראי שלכם בפני בית העסק.
  • הגנת הקונה - PayPal מאפשרת קבלת החזר כספי עבור רכישת מוצרים שלא התקבלו או שהגיעו שונים ממה שהזמנתם.

אודות PayPal
ב-PayPal (נאסד"ק: PYPL), אנו שמים את האדם במרכז העשייה. מאז שנוסדה בשנת 1998, החברה ממשיכה לפעול בחזית מהפיכת התשלומים הדיגיטליים. בשנה שעברה בוצעו באמצעות PayPal 4 מיליארד תשלומים, מתוכם מיליארד בוצעו באמצעות מכשירים ניידים.  PayPal מאפשרת לאנשים לפעול עם כספם בדרך נוחה ובטוחה יותר. עם 169 מיליון חשבונות לקוח פעילים, יצרנו מערכת תשלומים פתוחה ומאובטחת המשמשת סוחרים וצרכנים בחנויות ובמכשירים ניידים.  PayPal היא פלטפורמת תשלומים גלובלית, הזמינה ב-203 שווקים ומאפשרת ללקוחות לקבל תשלומים ביותר מ-100 מטבעות, למשוך כספים לחשבון הבנק שלהם ב-57 מטבעות ולהחזיק ביתרות בחשבונות ה-PayPal ב-26 מטבעות. 
למידע נוסף אודות PayPal בקרו באתר החברה, בחדר העיתונות, באתר PayPal ישראל ובעמוד הפייסבוק. למידע פיננסי אודות PYPL, בקרו ב-investor.paypal-corp.com.
למידע והרשמה לשירות  יש דרך חזרה.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה