יום שני, 9 בנובמבר 2015

פסטיבל אקסטרים חנוכה בטופ 94

ספיידרמן וסופרמן מחכים לכם בחג חנוכה בפארק האתגרים והאטרקציות טופ 94 באילת.  עוד במסגרת פסטיבל האקסטרים והאטרקציות תחרויות קראטינג עם פרסים מדליקים ואיך אפשר בלי הדלקת חנוכייה בסגנון של טופ 94 וחלוקת סופגניות
פסטיבל אקסטרים ואקשן אמיתי לילדים ומבוגרים ב-טופ 94
פארק האתגרים והאטרקציות טופ 94 באילת מציע שפע פעילויות מיוחדות  לחג החנוכה ויקיים במהלך חופשת החג את פסטיבל אקסטרים לילדים ומבוגרים.
במסגרת הפעילויות יערוך הפארק מפגשים עם גיבורי העל ספיידרמן וסופרמן, שיטפסו על קירות, יבצעו קפיצות בנג'י, יערכו אליפות הקארטינג של חנוכה, כאשר בכל יום יחולקו גביעים, מדליות ופרסים למנצחים ובסיום החג יוכתר אלוף הקרטינג של חנוכה.
פארק האתגרים טופ 94 הוא פארק ייחודי וראשון מסוגו בארץ, שונה ומבודל מכל מה שהכרתם עד כה!  המקום הוא מתחם ממוזג וחדשני בו תוכלו לבחור בין מגוון רחב של פעילויות לילדים, נוער, חיילים, צעירים לאחר צבא, מבוגרים, משפחות וקבוצות. כל מי שספורטאי או חובב אקשן - יתאהב מיד במקום וזו הסיבה לעריכת פסטיבל האקסטרים והאקשן הראשון של אילת בטופ 94.

מה מחכה לך בחנוכה בטופ 94?
קרטינג -  לחולי הגה, לצעירים ובני נוער וכל מי שאוהב פעילות מוטורית. אל תפספסו את מסלול הקרטינג המקצועי של טופ 94  המסלול, בשטח פתוח באורך 430 מ', הוא הארוך ביותר בארץ. אתגרי ומהנה. מציע רכבים מסוג "מייל שומאכר" מונעים במנועי בנזין 4 פעימות. הנהיגה החל מגובה 1.35 מטר.
הצוק - רק אחרי שמתחילים לטפס מבינים את העוצמה ואת הריגוש שמחכה בהמשך! כל צעד מקבל משמעות וככל שמטפסים מעלה מקבלים זריקת מרץ של אנרגיה וסיפוק עצמי.
הצוק הוא הדבר הראשון שתראו כשאתם נכנסים למתחם הסגור, שם מובטחת לכם הפתעה עוצרת נשימה. זהו צוק טיפוס יחיד במינו בישראל המדמה את הרי אילת ונוף הגרניט על כל צבעיו. הצוק מתנשא לגובה של 19 מטרים ומהווה אתגר לכל מטפס - כל אחד לפי יכולתו. שישה מטפסים יכולים לאתגר את עצמם בו זמנית. הצוק מתאים למטפסים החל מגיל 9.
פארק החבלים - מהחוויות היותר מדהימות שתעברו... זה נראה קל אבל אחרי שעולים ועוברים מסלול חבלים תלויים מגובה של 17 מטר - אין סיכוי שלא תרגישו את הדופק ותרגישו מעולה אחרי שתתגברו על הפחד הראשוני.
זהו פארק חבלים תלויים בגובה 17 מ', המתאים לכל מי שמחפש אתגר חדש ומרתק (מזכיר את חוויות הטיול הגדול בחו"ל...) - חוויה בלתי נשכחת לילדים ומבוגרים.
מקפצה ניוזילנדית -  בואו נראה אתכם קופצים מגובה של 7 מטרים ומצליחים להתגבר על החששות...  מדובר בקונספט חדש וטרנדי שפותח בניו זילנד. מגובה 7 מ' יש לבצע קפיצה למרחק של בין 1 ל-5 מ', בהתאם לאתגר שהקופץ מציב לעצמו. אם מפספסים לא נורא - אתם מאובטחים ומוזמנים לנסות שוב.
מדרגות לשמיים - אתגר המשלב טכניקה של טיפוס, שיווי משקל, ביטחון עצמי ודבקות במטרה. 
מתקן מדרגות מאתגר המאפשר התמודדות עם פחדים. מתחילים לעלות מהמדרגה הראשונה, מגובה של חצי מטר מרצפה ועד למדרגה האחרונה בגובה של 7 מ'. מטפסים ונהנים. אם מפספסים לא נורא - אתם מאובטחים ומוזמנים לנסות שוב.
בנג'י - לקפיצה חופשית מגובה 23 מטרים, ממש כמו בחו"ל!
סנפלינג - לחובבי טיולי שטח. גלישת כיף מ"מצוק" בגובה 20 מ' בליווי מדריך מקצועי.
בולדרינג - מתחם חווייתי מרופד ובו בקירות טיפוס בכל הגבהים. מותאם לילדים ולמבוגרים כאחד. מטפסים ממש כמו בדבר  האמיתי. אם נופלים... מחכה לכם נחיתה רכה על מזרנים מרופדים ואפשר להתחיל לטפס מההתחלה.
קירות טיפוס - מתחם קירות טיפוס ייחודי, ברמה בינלאומית מהגדולים והמובילים בישראל!  להנאתכם קירות טיפוס  באורך 24 מ' ובגובה 9 מ'. מאפשר טיפוס של מס' מטפסים בו זמנית במגוון מסלולים. מתאימים לגילאים שונים ולכל יכולת.
חץ וקשת -  מתחם חץ וקשת "אולימפי" ברמה הגבוהה ביותר. במקום צוותי הדרכה ופעילות מותאמת לכולם. זה הזמן לגלות מי ה-"רובין הוד" של המשפחה.
מנשפים אינדיאניים - כלי נשיפה מוארך הפועל בלחץ אוויר . ירי החיצים נעשה על ידי נשיפה לכיוון המטרה. ממש כמו האינדיאנים.  מוזמנים לנסות!
מטווח - גן עדן לקלעים וחובבי ירי עם הדרכה אישית של אחד מאושיות הקליעה בישראל!
מטווח מקצועי, מאובטח, סגור וממוזג. מציע ירי בעוזי, 16M, תת מקלע ) MP5 המשמש את הכוחות המיוחדים). כל כלי הנשק מוסבים לקוטר  0.22. פעילות זו מתאימה לגילאי 18 ומעלה.
מטווח למחזיקי נשק - לריענון ושיפור טכניקת ירי.  מאושר לצורכי חידוש הרישיון. מותאם לבעלי נשק אישי היורדים לאילת. הזדמנות נהדרת לשלב בין אימון מקצועי לחידוש רישיון.
איירסופט - מתקן ירי בכלי נשק המדמים נשק אמיתי ויורים כדורי פלסטיק. לגילאי  6 ומעלה.
פיינטבול - מתחם הפיינטבול הטקטי הראשון מסוגו בישראל. מתאים ליחידים ולקבוצות עד 20 איש במשחק. ניתן לשחק במגוון תסריטים מאתגרים.
מוזיאון לוחמי הנגב - תצוגת קבע של כלי נשק, החל מנשק מתקופת מלחמת העולם הראשונה (כיבוש באר-שבע) עד 1949 (מבצע עובדה, כיבוש אילת).
חדר יצירה לקטנטנים - אתם מאותגרים ואילו ילדיכם הצעירים מציירים, משחקים בצעצועים ומדביקים ומשתעשעים.
קפיטריה/מסעדה - בקומת הכניסה מתחם מזון הפועל לאורך כל שעות הפעילות של הפארק.
חנות אתגרים - במקום פועלת חנות אתגרים המספקת מענה לחובבי השטח, חיילים ומאבטחים וציוד איירסופט.
למי מתאים: 
לילדים, נוער, חיילים, קבוצות ומשפחות.
מסלול אתגרי לגילאי 5-9 .
מסלול הרפתקני לגילאי 9 ומעלה.
הקארטינג מ-1.35 מ'. פיינטבול : מינימום 4 משתתפים מ-13 ומעלה.
לתינוקות - חדר יצירה ומשחקים - ללא תוספת תשלום.
כמה עולה: 
מסלול ילדים מ- 50 ₪ מסלולי מבוגרי מ 60 ₪  
טופ 94  -  כתובת: השרברב 1 פארק התעשייה שחורת, אילת. (על כביש הערבה ביציאה הצפונית מאילת)
ימים א'-ה' 09:00-20:00, יום שישי 09:00-15:00, שבת 10:00-20:00.
טלפון:   08-6109009
טלפון לתיאומים ולקבוצות - אנטה 053-6299380,
דוד שושני 0503604445 

 TOPבפייסבוק - פארק אתגרים 94

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה