יום חמישי, 18 במאי 2017

"תומר" יוצאת במבצעים אטרקטיביים לחג השבועות על פסטות במותג האיכות האיטלקי REGGIA

חברת "תומר", המתמחה בייבוא ובשיווק מוצרי מזון, יוצאת במבצעים מיוחדים לחג השבועות על מוצרי פסטה של מותג האיכות האיטלקי REGGIA.

קרדיט צילום: עידו קימלוב
לכבוד החג תשווק "תומר" אריזת ענק של 1 ק"ג פסטה במחיר אטרקטיבי של 6 ₪ בלבד, כמו כן, יוצעו לחג אריזות 500 גרם של פסטה REGGIA במבצע מיוחד: 3 יחידות ב-10 ₪ בלבד.


פסטה תמיד טעימה אצלנו בבית אני מכינה לפחות פעמיים בשבוע, משתדלת לגוון פעם פסטה עם רוטב בטטה, פעם פסטה עם רוטב ערמונים, רוטב פטריות , רוטב עם סלמון, מאוד פשוט להכין, מטגנים בצל עם שמן ומוסיפים חמאה, מוסיפים ערמונים או פטריות או בטטה או סלמון ,פסטו, מה שאוהבים ומקפיצים, מוסיפים שמנת לבישול יש גם במעט אחוזי שומן ונהדרות, מערבבים את שהכל מסמיך, מוסיפים פסטה גבינת פרמזן מגורדת ונהנים, מצויין גם לחג שבועות.


חברת REGGIA  האיטלקית היא יצרנית פסטה ותיקה, הפועלת משנת 1900, אשר מוצריה ידועים באיכותם ובטעמם האותנטי,הפסטה מיוצרת מחיטת דורום מובחרת, והיא מוצעת במגוון צורות, בהן ספגטי, פנה, פוזילי ועוד.
לפסטה אפשר להוסיף רוטבי עגבניות משובחים שמשווקת "תומר" במותג LA PASTA, המוצעים במגוון טעמים: עגבניות, עגבניות עם בזיליקום ועגבניות עם שום.


כשרות באישור הרבנות ובד"ץ מהדרין בהשגחת הרב אברהם רובין.
להשיג ברשתות השיווק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה