יום שלישי, 23 במאי 2017

ג'נרל מילס מציגה טעם חדש לעוגה האהובה, קבלו את: FIBER ONE בטעם קרמל

שנה עברה מאז ההשקה המוצלחת של מותג העוגות האישיות FIBER ONE עוגה אישית ב-90 קלוריות בלבד, בטעמים מצויינים של הבראוניז שוקולד והלימון ,ועכשיו בימים אלו מצטרף טעם חדש ומפנק במיוחד, טעם קרמל מלוח.


הטעם קרמל המתוק מלוח שכובש כעת את עולם המזון בשילוב הסיבים התזונתיים והקלוריות הנמוכות הופכים את העוגה הזו לאטרקטיבית במיוחד, וזהו טעם בהחלט ייחודי שלא תרצו להפסיק לאכול את העוגה מרוב שזה טעים.
אני מאמינה שכל אחד צריך רגעים של פינוק במהלך היום כדי באמת להנות, פשוט להיות בשקט עם עצמך להנות מהפסקת קפה ולהתענג מעוגה טובה ומפנקת, מלאה בסיבים תזונתיים וכל הטוב הזה רק 90 קלוריות, בימים אלו שאני נמצאת בשינוי תזונתי נרחב כדי להוריד במשקל שמחתי להנות מחטיף עוגה כל כך טעים, טעמים של מליחות עם מתיקות בהחלט מפנק ועוזר לי גם להנות במהלך היום וגם לשמור על תזונה מאוזנת.


FIBER ONE בטעם קרמל מלוח מתאים לילדים לשלוח איתם לבית הספר, מתאים לאכול מחוץ, נהדר לשים בתיק לחרום כשרעבים אז פשוט להנות מרגע מתוק עם מעט קלוריות,ומתאים גם לשעות הלילה שחייבים בדחיפות משהו מתוק, הטעם החדש מאוד מאוד מוצלח ואצלנו בבית כולם אהבו, גם הנוער וגם המבוגרים.


המודעות הרבה לבריאות בישראל וברחבי העולם נמצאת במגמת התחזקות חסרת תקדים,במחקר שנעשה נמצא כי ישראל ממוקמת במקום ה9 מתוך 187 מדינות ברמת המודעות וההקפדה על תזונה בריאה.
בתחומי המזון, כמו בכושר ובאופנה עולים מדי יום חידושים וטרנדים אשר אנו חשופים להם מכל מעבר.
גם בג'נרל מילס מודעים למגמה ומבינים שכיום לשמור על גזרה יכול להיות קל מבעבר ומלא בטעם עשיר ומתוק, לפני כשנה השיקו את FIBER ONE"", מותג עוגות אישיות רכות ב90 קלוריות בלבד, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא ממתיקים מלאכותיים.
 FIBER ONE  מספק מענה לצורך בחטיף מתוק, מפנק טעים ומשביע מחד, ומאידך עם ערך קלוריות נמוך.
המוצר מועשר בסיבים תזונתיים (5.1 גר) הידועים כאחד ממרכיבי המזון החשובים והבריאים שקיימים. הסיבים התזונתיים חיוניים למניעת מחלות ולהפחתה או שמירה על משקל תקין כאשר הצריכה היומית התקינה למבוגרים הינה בין  25 ל- 30 גרם ליום.                                  
לאחר שעוגות הבראוניז שוקולד והלימון קצרו הצלחה, מושק כעת טעם הקרמל,טרנד הקרמל המלוח נכנס בסערה לעולם הקולינריה בשנים האחרונות. מדובר בשילוב בין קרמל רגיל למלח ים, גם בארץ הטרנד הגיע לאחרונה  למוצרי מזון שונים, ביניהם מאפים, גלידות, עוגות ועוגיות.
העלייה במודעות של הצרכנים לאורח חיים בריא ובכלל זה למודעות לרכיבים לא בריאים, אלרגיות ועוד, הובילה להגברת הדרישה של הצרכנים למידע מפורט ומעודכן על מוצרי המזון שהם צורכים. הצגת מידע זה משפיעה באופן ניכר על תפיסתו של הצרכן למוצר ולהחלטת הקנייה.
כמענה לצורך זה משיקה החברה בנוסף ל- FIBER ONE, שיטת סימון ערכים תזונתיים חדשה המקובלת באירופה, וידועה בשם Front of pack nutrition label (סימון בחזית האריזה). השיטה מאפשרת שקיפות מקסימאלית כלפי הצרכן, בכך שהיא מציגה את הערכים התזונתיים בחזית, כמו למשל: כמויות של אנרגיה (קלוריות), סך השומנים (גר'), חומצות שומן רווית (גר'), סוכרים (גר') ונתרן (מ"ג).
נמכר במארז המכיל 5 יחידות של עוגות אישיות, בכל רשתות השיווק ובחנויות הנוחות.
המחיר המומלץ לצרכן: 19.90 ₪  למארז.
מחיר מבצע בהשקה: 9.90 ₪ למארז.
אודות:
חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב. ג`נרל מילס הינה אחת מחברות המזון הגדולות בעולם!, סניפי החברה פזורים ביותר מ-50 מדינות בעולם, כולל בישראל והחברה מקיימת מחזור מכירות שנתי של כ- 19 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם: פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.
ליימן שליסל הינה חברה משפחתית העוסקת ביבוא, שיווק, והפצה של מוצרים מובחרים ונמנית על עשרת החברות הגדולות בתחום המזון בארץ. החברה פוקדת את השוק הפרטי והמאורגן כאחד ומגיעה ישירות לנקודות המכירה המשמעותיות בכל רחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה