יום רביעי, 10 במאי 2017

דומינו'ס פיצה משיקה את Click & Collect - שלוש פיצות 'מיני משפחתיות' עם 3 תוספות ב-99 ש"ח....

את הפיצה של דומינוס תמיד כיף לאכול, בעיקר אני אוהבת להזמין בערב וכך לחסוך לי את המחשבות מה להכין באותו ערב, כי אצלי בבית מאוד אוהבים את ערבי פיצה דומינוס עם התוספות הנפלאות כמו, פטריות, בצל ותירס, גבינה בולגרית,זיתים ועוד.



קרדיט צילום:דן פרץ
השבוע הזמנתי את הפיצות המיני משפחתיות Click & Collect השקה חדשה של דומינוס פיצה, לדעתי ממש המצאה המבצע 3 פיצות מיני משפחתיות בגודל של 11 אינץ  ו-3 תוספות הכל ב-99 ש"ח, כך כל אחד יכול להתפנק בפיצה בגודל מיוחד וממש להנות מהטעם הנפלא של דומינוס ומשישה משולשים בגודל מיוחד.


הזמנתי בקלות דרך האפליקציה של דומינוס, והגעתי לסניף גבעתיים כדי לאסוף את הפיצות, תוך רבע שעה מרגע ההזמנה חיכו לי 3 פיצות חמות ומזמינות,100% מוצרלה פריכה ובכל פיצה תוספת שונה, זיתים ירוקים, פטריות, וזיתי קלמטה, אהבתי שמשולשי הפיצה יותר קטנים אבל עדיין הגודל מפנק, ובהחלט הפריכות והטעם משגעים, אין לי ספק בכך שאני אזמין את המיני משפחתיות לפחות פעם בשבוע, הן נהדרות גם לאירוח שאין זמן להכין, האורחים בהחלט יהנו.


Click & Collect מאפשר להזמין קומבינציות שונות של תוספות במחיר של כ-30 שקלים בלבד למגש 'מיני משפחתית', המיני המשפחתית החדשה מציגה פיתוח של גודל חדש שלא היה עד כה ברשת דומינו'ס פיצה. 


קרדיט צילום:דן פרץ
דומינוס פיצה מוכיחה כל פעם מחדש שהיא חושבת עלינו ודואגת לחדש כל פעם מחדש.
שלישיית Click & Collect הוא פיתוח ייעודי לאיסוף עצמי / קניה במקום בלבד
ניתן לרכוש את השלישייה בהזמנה באתר או באפליקציה במחיר של כ-90 ₪ בלבד או ב-105 ₪ בהזמנה בטלפון או בסניף.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה