יום רביעי, 3 במאי 2017

סנגריה ספרדית ויינות בטעם נהדר....

בקיץ החם הכי כיף להנות ממשקה סנגריה, ניתן לחתוך פירות להוסיף קרח לשבת ופשוט למצוא את רגעי השקט שבהם לא עושים כלום, רק נהנים, כדאי לזכור שאפשר תמיד להרגיש בחופשה זה רק עניין של השקפה ורצון פנימי שלנו להתפנק ולפנק.



שבוע שעבר בהחלט התפנקתי עם בן זוגי ביום שישי כשנסענו לתל אביב להנות מסנגריה משובחת, יין אדום נפלא, יין לבן מפנק וכל זה ממש קרוב לבית , בחנות המשקאות של ללי שנמצאת בדרך חיל השריון 98 בתל אביב, והייתה גם חנייה צמודה שהקלה עלינו בהעמסת בקבוקי היין שקנינו, יין איכותי מאוד שללי מביא לארץ מספרד, והמחירים פשוט נהדרים.



והשיא היה כשטעמתי את הסנגריה המופלאה לא יכולתי להפסיק לשתות ממש טעימה ואיכותית, ללי אוהב מאוד את כל מה שקשור ביין ומשקאות ומשתדל לעשות טוב לאנשים גם במחיר ובעיקר באיכות של היינות שהוא מביא, בן זוגי טעם גם את המוחיטו שנמכר גם אצל ללי וציין שזה אחד מהמוחיטו הטובים שטעם.


ללי הוא היבואן הרשמי והבלעדי של סנגריה לולאיילו ושל יין וינו ורדה ויה לאטינה -לבן ורוזה כמו כן הוא מוכר אצלו מוחיטו קומפאיי



היתרונות הם- המחירים הטובים 22 ש"ח לבקבוק סנגריה, 35 לבקבוק יין וינו ורדה משלוח חינם בתל אביב.
כמו כן אפשר לרכוש קופסא עם שקית בפנים שרק פותחים ומוזגים ויש בה 20 כוסות מעולה למסיבות.
בוינו ורדה ויה לאטינה יש 11 % אלכוהול הוא יין קינוחים קליל וטעים שמתאים לארוחות קלות ובעיקר לימי הקיץ.


הסנגרייה לולאיילו היא משקה שעושה שמח ומתאים להכל ולמרות שיש בה רק 7% אלכוהול היא ישר מחממת ומכניסה לאווירת מסיבה כך שבהחלט תוכלו להרגיש בספרד.


ממליצה להגיע ולהתרשם, ולי רק נשאר להנות מהבקבוקים שקנינו בהחלט כיף.
את המשקאות ניתן לרכוש באתר: http://www.sangria.co.il
וישירות אצלו בדרך השריון 98 תל אביב בתיאום מראש- 0544280581

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה