יום רביעי, 17 במאי 2017

חוגגים את חג השבועות עם סדרת מוצרי LA PASTA של "תומר"!

חברת "תומר", המתמחה בייבוא ובשיווק מוצרי מזון, מציעה לקראת חג השבועות סדרת מוצרים איכותיים בתחום המטבח האיטלקי, תחת המותג LA PASTA, בהם: פסטה במגוון צורות, קנלוני, לזניה, ניוקי ב-5 טעמים, סדרת רוטבי עגבניות ב-3 טעמים ומוצרי עגבניות.

המותג LA PASTA של "תומר" כולל מגוון מוצרים איכותיים מהמטבח האיטלקי, המוצעים במחירים אטרקטיביים ונוחים לצרכן, ומאפשרים להכין ארוחת חג משובחת ללא הצורך בהוצאות רבות.
אני יכולה לציין שמנסיון המוצרים שחברת תומר מביאה לצרכן מוצרים בהחלט איכותיים וטובים מאוד בטעם ובמרקם.
במגוון המוצרים בסדרת LA PASTA:
פסטה: סדרת פסטה משובחת העשויה 100% חיטת דורום, וכוללת 7 צורות – ספגטי, פרפלה, פוזילי, פנה ועוד. כשרות בד"ץ מהדרין. הפסטה מוצעת במבצע לחג: 4 אריזות ב- 10 ₪ בלבד, או 3 ₪ ליחידה. (משקל אריזה - 400 גרם).
קנלוני: גלילי פסטה איכותיים למילוי, עשויים מקמח סמולינה מחיטת דורום. מחיר: 8 ₪ לאריזה של 250 גרם. כשרות – בד"צ בית יוסף.
לזניה: דפי פסטה להכנת לזניה, עשויים מקמח סמולינה מחיטת דורום. מחיר: 10 ₪ לאריזה של  500 גרם.  כשרות – בד"צ בית יוסף.

חג שבועות אמנם מתקרב וזהו חג הגבינות ללא ספק אך אצלנו במשפחה יש אנשים שרגישים לחלב ומוצריו ואני משתדלת להכין להם גם מטעמים שיהנו, אצלנו בבית מאוד אוהבים לזניה בשרית שמתאימה לכל השנה לארוחות, הלזניה טעימה ביותר וההכנה שלה ממש פשוטה, הכנתי עם דפי הלזניה של תומר יצא יאמי.


מטגנים בצל קצוץ, מוסיפים בשר טחון מערבבים היטב, מתבלים עם שום קצוץ, מלח ופלפל, מוסיפים עגבניות מרוסקות גס, ומבשלים עד שמוכן, מסדרים שכבת לזניה, מעל את תערובת הבשר, עוד שכבת לזניה, תערובת בשר, שכבה נספת ןמעל אפשר לפזר רוטב עגבניות עשיר של חברת תומר או לרסק עגבניות במעבד מזון, לאפות 40 דקות בחום 200 מעלות, יוצא מדהים.

ניוקי: סדרת ניוקי (כופתאות) בטעם ביתי, המוצעים במגוון טעמים: ניוקי תפוחי אדמה, תפוחי אדמה עם תרד, ניוקי ב-3 צבעים  תפוחי אדמה, תפוחי אדמה עם תרד, תפוחי אדמה עם עגבניות, תפוחי אדמה עם דלעת ומיני ניוקי תפוחי אדמה. מחיר: 10 ₪ לאריזה של 500 גרם. כשרות – באישור הרבנות.
עם הניוקי מאוד קל להכין מטעמים, מבשלים, מוסיפים רוטב שאוהבים ונהנים,

רוטבי עגבניות לפסטות ב-3 טעמים מעולים: רוטב עגבניות עשיר קלאסי, רוטב עגבניות  עם שום קלוי על האש, ורוטב עגבניות עם בזיליקום. מחיר: 15 ₪ לצנצנת של 680 גרם. כשר פרווה בהשגחת ה-O.K ובאישור הרבנות הראשית.
מוצרי עגבניות איכותיים, הכוללים 2 סוגים: עגבניות שלמות מקולפות במיץ עגבניות ועגבניות חתוכות במיץ עגבניות. מחיר: 5.50 ש"ח לקופסה של 400 גרם. המוצרים מוצעים גם במארזי שלישייה במחיר של 15 ₪ למארז. כשרות: בד"צ בית יוסף.
להשיג ברשתות השיווק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה