יום שני, 29 במאי 2017

חדש מאסם דגני פיטנס עם תוספת שיבולת שועל מלאה מועשר בויטמינים מקבוצת B.....

לאחרונה אני נמצאת בשינוי תזונתי נרחב שבו אני משלבת תזונה איכותית וגם כושר גופני לפחות פעמיים בשבוע, לאחר שאני חוזרת מהמאמץ הגופני לאחר שהתעמלתי כ-45 דקות גופי זקוק לאנרגיה מחודשת, אני מאוד אוהבת לאכול דגנים מלאים ואת דגני הבוקר של FITNESS אני ממש אוהבת.
תכירו את החדשים של פיטנס דגני בוקר מדגנים מלאים ואורז בטעמים האהובים שקדים ודבש ,ושוקולד ,ועכשיו בתוספת שיבולת שועל מלאה וגם ויטמינים מקבוצת B, יופי של חידוש.


כמובן שטעמתי מיד שהגיע ומאוד אהבתי את השקדים ודבש וגם את השוקולד , אני אוהבת לאכול את הדגנים ישר מהצלוחית ללא חלב מאוד טעים לי וגם מפנק ובעיקר אני רגועה מבחינת התזונה, אין ספק שהבוקר נראה אחרת שמתחילים אותו עם דגני פיטנס, ומתמלאים באנרגיה לקראת יום חדש עם עשייה מרובה, בהחלט כיף.

נחום זיידמן, מנהל דגני הבוקר של NESTLE בישראל " בהמשך להפחתת הסוכר שביצענו בשנת 2015, אנו לוקחים צעד נוסף במענה לארוחת בוקר טעימה ומזינה ומבצעים שיפור בכל המתכונים, כאשר השינוי החשוב ביותר הוא הוספת שיבולת שועל לכל המוצרים, המתכונים החדשים ימשיכו לשמור על איזון מושלם בין טעם נהדר לרכיבים מזינים ובריאים"
אורלי פיינה, דיאטנית קלינית ומנהלת תחום התזונה באסם " דגני פיטנס החדשים עכשיו גם עם שיבולת שועל מלאה, מהווים מקור לוויטמינים ומינרלים ביניהם ויטמינים מקבוצת B, סידן וחומצה פולית. לצד רכיבים טובים, אנו בנסטלה ממשיכים לשפר את הערכים התזונתיים של מוצרינו. המוצרים החדשים עברו גם שיפור תזונתי בערכי הסוכר והנתרן ואף מכילים רמות גבוהות יותר של סיבים תזונתיים בזכות התוספת של השיבולת שועל המלאה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה