יום שני, 27 במרץ 2017

חצי חינם משיקה מותג פרטי חדש בשם PERFECT למוצרי ניקיון וטיפוח הבית...

רשת חצי חינם משיקה מותג פרטי בשם PERFECT שיכיל מבחר של מוצרים בתחומי טיפוח הבית והניקיון, הפיתוח של קו המוצרים החל לפני כשנה, וכיום כולל כ- 100 פריטים ממגוון קטגוריות: חומרי ניקוי, חד פעמי, כביסה, טואלטיקה, מוצרי נייר, בישול ואפייה ועוד.


אני מאוד אוהבת לבקר בסניף חצי חינם בחולון מבחינתי זוהי חוויה להסתובב ברחבי הסניף הענק ולמצוא בו מגוון מוצרים ענקי וזול, במקום אחד ניתן למצוא כל מה שמדמיינים, ועכשיו גם קטגוריה של מוצרי הבית והנקיון, מבחר מוצרים לנקיון במחיר מוזל ובאיכות טובה שלא שונה מהמתחרים, לדברי החברה, סדרת מוצרי פרפקט תהייה זולה ב-15-30% ממחירי המותגים המובילים בשוק.
תהליך הפיתוח של מוצרי פרפקט הינו תהליך מקצועי וקפדני שמטרתו להביא לקהל הלקוחות מוצרים באיכות הגבוהה ביותר.  כמו כן, המוצרים נמכרים במחירים תחרותיים ובמבצעים אטרקטיביים, לדוגמה סדרת המרססים הכוללת מסיר שומנים, מסיר אבנית, אקונומיקה וניקוי כללי 750 מ"ל ב- 7.90 ₪, אקונומיקה מבושמת סמיכה 4 ליטר ב-7.90 ₪, שלישיית סבוני ידיים 500 מ"ל ב9.90 ₪, נייר טואלט 48 גלילים ב29.90 ₪, סבון כלים 24% חומר פעיל 750 מ"ל ב4.90 ₪ ועוד.
התנסתי במוצרי פרפקט לנקיון הבית, עכשיו לקראת פסח אני עושה נקיון יסודי בכל חלל הבית, והמוצרים של פרפקט בהחלט מעולים, והאיכות שלהם מצויינת,
מצרפת לכם את רשימת המוצרים ואת התועלות שלהם מההתנסות שלי,


מטליות לניקוי רצפה: אני מאוד אוהבת את סוג המטליות האלה של המיקרופייבר שמיועדות לנקיון הרצפה,קרמיקה,פרקט, מאוד נוחות לשימוש קל לסחוט אותן מהמים, מבריקות ללא סימנים על הרצפה, והשימוש בהן רב פעמי ניתן לכבס ויוצא כמו חדש, קופסת המטליות לרצפה מסדרת פרפקט מכילה 3 יחידות של מטליות בצבעים יפים שמושכים את העין, שטפתי עם המטלית את הבית עבודה קלה בזכות מטלית הפלא הזו.


מנקה רצפות: השתמשתי במנקה רצפות מסדרת פרפקט בניחוח לוונדר, מנקה ומבריק את כל סוגי המרצפות, שיש, קרמיקה,ו- p.v.c, מסיר לכלוך ביסודיות, לאחר השטיפה רצפת הקרמיקה הבריקה מנקיון ונשאר ניחוח נעים מאוד בבית.
מטליות לחות לניקוי רצפות: תוספת נוספת לסדרת נקיון הרצפה, במהלך השבוע כשיש לכלוך קל אני משתמשת כעזרה ראשונה במטליות לחות גדולות לניקוי רצפות, המטליות מסדרת פרפקט עם פתח מיוחד למגב, עשויות מבד חזק, סופג ואוורירי, לאחר התנסות המוצר מאוד נוח לשימוש וניקה את הרצפה בחדר השירותים לשביעות רצוני.


נוזל לניקוי כלים: הניחוח משגע לימון רענן, פרפקט מציגה נוזל כלים 24% חומר פעיל עם הנוסחה להסרת לכלוך קשה, מתאים ללכלוך שומני שאינו יורד בקלות מסירים, יש הגנה לידיים מבחינת החומר של נוזל הכלים שמכיל תוספים להגנה על עור הידיים שזה ממש מעולה מבחינתי, אהבתי את ההקצפה ואת הניקוי של הכלים והסירים עם נוזל הכלים מסדרת פרפקט.


כרית קרצוף: אחד היתרונות זה הנוחות הכרית מגיעה עם ידית אחיזה נוחה, מעולה למשטחים גדולים של ניקוי, הכרית קרצוף של פרפקט אינה שורטת את הכלים, ניקיתי איתה סיר והיה מאוד נוח ויעיל, מוצר מעולה מבחינתי ומוצר חובה בכל בית, במיוחד עכשיו לקראת חג פסח , שבו מקרצפים את כל הכלים לאחר הבישולים.

מטליות נשלפות: מיועדות לניקוי וחיטוי כללי, בבישום עדין, הדלי של פרפקט מכיל 400 יחידות, אני משתמשת קבוע במטליות נשלפות, נוח לכל מטרה למטבח, לחדרי רחצה,לניקוי כללי,למשרד , מנקים וזורקים, מוצר מאוד איכותי של פרפקט המטליות חזקות נשלפות בקלות מהדלי, מוצר מאוד איכותי מבחינתי והכי חשוב לזכור המוצרים איכותיים וזולים.


מגבות נייר: המארז של פרפקט מכיל 8 גלילים של מגבות נייר, אני לא זזה בבית בלי המגבות נייר, משמש אותי לניקוי חלונות,מראות,משטחים, ספיגת מזון מטוגן ייבוש כלים ועוד מגוון שימושים, אהבתי את המגבות נייר של פרפקט, שתי שכבות של ספיגה ומאוד חזקות, נתלשות בקלות.


מסיר שומנים: קצף רב שימושי להסרת לכלוך קשה, נהדר לכיריים, תבניות, תנורים, משטחי נירוסטה וחרסינה, אני משתמשת במסיר שומנים בעיקר במטבח לכיריים ומסביב לכיריים , לתנור, מיקרו גל , המוצר של פרפקט מאוד נוח לשימוש ומאוד איכותי.
קצף רב שימושי בתוספת אקונומיקה: הקצף של פרפקט מסיר כתמים קשים ולכלוך במהירות ויעילות, מחטא ומשמיד חיידקים, פטריות ועובש, ריסוס אחד ונקיון נהדר, מתאים לשימוש במטבח לכיורים, מקררים, משטחי עבודה להכנת אוכל,לחדרי רחצה, מבריק ומחטא את הכיורים, אמבטיות ומקלחונים, נהדר לניקוי  וחיטוי ממוקד.


מסיר אבנית: קצף רב שימושי להסרת אבנית ולכלוך קשה, המסיר אבנית של פרפקט הצליח להסיר את כל האבנית מדלת המקלחון ומהברזים בחדרי השירותים, הקצפה והאבנית יורדת ביעילות ובקלות מכל המשטחים בחדרי הרחצה שיש להם נטייה לפתח אבנית סביבם ורק שזה נקי אז אני נרגעת, הכיור והברזים עברו ניקוי יסודי לשביעות רצוני.


אקונומיקה: מוצר חובה בכל בית, לניקוי הכיורים, אמבטיות, מסיר שומנים בביוב, מנקה ומחטא את האסלות, האקונומיקה של פרפקט ניקתה בקלות כתמים עקשניים בכיור המטבח ובחדר הרחצה, אני מרוצה.


סבון ידיים: מארז של שלישיית סבוני ידיים מפנקים של המותג פרפקט, נוחים מאוד, אני משתמשת קבוע בחדרי הרחצה בבית ליד הכיורים, ואני אתן לכם טיפ אני שמה גם ליד כיור המטבח סבון נוזלי קבוע כי ברגע שאני רוצה לשטוף את הידיים לאחר בישול, או לאחר ניקוי השולחן כך הרבה יותר קל שהסבון הנוזלי נמצא בהישג יד.


ניתן להתרשם ממוצרים נבחרים בקישור הבא:
http://www.perfectclean.co.il
המוצרים המצורפים: סדרת המרססים – מרסס מסיר שומנים\ מרסס מסיר אבנית\ מרסס אקונומיקה וניקוי כללי 750 מ"ל 7.90 ₪, דלי מטליות נשלפות לניקוי וחיטוי 400 יח' 19.90 ₪, מטלית מיקורפייבר למשטחים XL אקסטרה לארג' 4.90 ₪, כרית קרצוף עם ידית 4.90 ₪, נוזל לניקוי רצפות 2 ליטר 9.90 ₪, אקונומיקה מבושמת סמיכה 7.90 ₪, סבון כלים 24% חומר פעיל 750 מ"ל 4.90 ₪, שמיניית מגבות נייר 9.90 ₪ , מטליות לחות לניקוי רצפות 7.40 ₪ , שלישיית סבון ידיים 9.90 ₪
סניפי רשת חצי חינם ברחבי הארץ:
אז לסיכום לאחר התנסות במוצרי הנקיון של פרפקט אני ממליצה בחום, מוצרים איכותיים ביותר, עוזרים מאוד במלאכת הנקיון, אז אם אתם מגיעים לחצי חינם תנסו ממש כדאי, איכות ומחיר זול ומוצרים ללא פשרות.
חולון, רחוב המרכבה 31  / חולון, הכישור 22 / ראשון לציון, רחוב לח"י 16 / ראשון לציון, משה לוי 8 /ראשון לציון, הכשרת היישוב 3 / הוד השרון, הרקון 2 מתחם שרונים/ פתח תקווה, ראשון לציון 1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה