יום רביעי, 1 במרץ 2017

יוגי - משחק תנועה מהנה לילדים....

ילדים מאוד סקרנים וכדאי לחשוף אותם לפעילות שתהיה גם מהנה וגם תתרום להם בהתפתחות ויצירת קשר, לצערי הדור הנוכחי מוקסם בעיקר מהטכנולוגיה, ומסכים ופחות נשאר זמן לרגעים מהנים שהילדים יקחו אותם גם לחייהם הבוגרים.

השבוע  הגיע אליי משחק חדש ומקסים לילדים, פרי פיתוח של גיא מלצר, וקארין סלע מדריכה מוסמכת ליוגה לילדים,שנקרא יוגי -קלפים של משחקי תנועה הגדלים עם הילדים,

התפעלתי מאוד ממשחק שמפתח פיזיות, תנועה, חשיבה, יצירתיות, דמיון, בטחון, כישורים חברתיים ועוד, ומאפשר פעילות מהנה של ההורים עם הילדים.

אין ספק שהילדים זקוקים לנו ומחפשים רגעים להיות עם הוריהם, בעזרת יוגי ניתן להנות מרגעים קסומים ביחד עם הילדים ועם בונוס ענק של שיפור גמישות וכושר, בתוך הקופסה הקסומה והמאוד יפה,נמצאים קלפים צבעוניים עם מגוון משחקי תנועה המבוססים על ערכים ומאפשרים למידה רב תחומית, עולם שלם של תרגילי יוגה לילדים וגם לכל המשפחה, משחק שבריא לגוף לנפש ולנשמה.
היוגה מפתחת קצב פנימי רגוע ומומלצת לשיפור המיקוד והקשב, היוגה מעודדת לנוע, לחזק את הגוף לשפר גמישות וגם להתרכז, ובעצם משפרת הקשבה, ריכוז, שקט פנימי ורוגע.
דרך הקלפים עם האיורים המקסימים וההדגמה, הילד מתנסה ומפתח מיומניות, הקלפים מתארים תנוחות יוגה מגוונות הכוללות תנוחות עמידה,ישיבה,פיתול,שיווי משקל,תנוחות הפוכות והרפייה.

יוגי משחק ממש מקסים מתאים כמתנה ליום הולדת, לחבר, לגננות, לאנשי מקצוע, ולדעתי הילדים ממש יתלהבו ממנו, בגלל העניין של האתגר להצליח לבצע את התנועות, ובהחלט אפשר להפוך את זמן המשחק לזמן שבועי קבוע שבו כל המשפחה מתפנה להיות ביחד ופשוט להנות, גם כיף לשחק את המשחק בטבע, בפיקניק עם החברים, בחופשה ועוד...
תכירו גם את "יוגי" שהודפס באנגלית, משפר את האנגלית ומתאים גם למשלוח כמתנה לחברים ומשפחה בחו"ל,


בקרוב המשחק יודפס בשפות נוספות, ניתן להשיג בחנויות ברחבי הארץ, וגם דרך האינטרנט, מצרפת קישורים לאתר ולדף הפייסבוק:
http://Yogi-Fun.com
https://www.facebook.com/Yogi.heb/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה